Το Wolfsburg προετοιμάζει τo Golf VIII και όπως όλα δείχνουν, η VW θα ακολουθήσει τη συνήθη τακτική της με την νέα γενιά του μικρομεσαίου bestseller να υιοθετεί την ίδια ευέλικτη αρχιτεκτονική MQB σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή που σε συνδυασμό με μια σειρά βελτιώσεων, θα αναλάβουν να το αναβαθμίσουν σε κάθε επίπεδο.

Εκτός από την ίδια αρχιτεκτονική, το νέο Golf θα ακολουθήσει και μια εξελικτική προσέγγιση στη σχεδίασή του υιοθετώντας περισσότερες αιχμές, αλλά και μεταβάλλοντας τις αναλογίες και την αεροδυναμική του με βάση τα πρότυπα του XL1 του «αυτοκινήτου του 1,0 λίτρου».

Έτσι, το Golf 8 αναμένεται να έχει μικρότερο ύψος και μεγαλύτερο πλάτος από ποτέ, ενώ ταυτόχρονα, σύμφωνα με πληροφορίες, φιλοδοξία των μηχανικών του Wolfsburg είναι να περιορίσoυν το βάρος του κάτω από τα 1.100 κιλά.

Τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει μια σειρά τεχνολογιών που σε συνδυασμό και με τις παραπάνω βελτιώσεις θα αναλάβουν να αυξήσουν περαιτέρω την αποδοτικότητα του γερμανικού bestseller.

Μεταξύ αυτών αναμένεται να βρεθεί τεχνολογία η οποία θα κάνει αποσύμπλεξη και θα αδρανοποιεί πλήρως τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κατηφόρα ή επιβραδύνει, ενώ τις περγαμηνές της αποδοτικότητας του θα συμπληρώσουν νέες και αναβαθμισμένες εκδοχές κινητήρων από το οπλοστάσιο του γερμανικού ομίλου.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Golf θα υιοθετήσει το «ψηφιοποιημένο» εσωτερικό του Golf R Touch Concept με τον πίνακα οργάνων να γίνεται πλήρως ψηφιακός ενώ οι ενισχυμένες λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα φροντίσουν να αντικαταστήσουν κάθε είδους φυσικούς διακόπτες, μεταβάλλοντας αναλόγως τη σχεδίαση του θαλάμου επιβατών.

Επίσης στις νέες λειτουργίες του infotainment αναμένεται να συμπεριληφθεί και σύστημα αναγνώρισης νευμάτων το οποίο θα επιτρέπει τη διαχείριση συστημάτων όπως ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα με ένα νεύμα του οδηγού.

AUTOMEDIA