Κατά 2,4% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμα τον Σεπτέμβριο φτάνοντας συνολικά τις 45.539 μονάδες με οδηγούς την ευρωπαϊκή αλλά και την αμερικανική αγορά.

Οι πωλήσεις της Volvo στην Ευρώπη για τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου ενισχύθηκαν κατά 2,2% αθροίζοντας σε 25.403 μονάδες ενώ στις ΗΠΑ, η σουηδική φίρμα διέθεσε 5.527 αυτοκίνητα, μέγεθος αυξημένο κατά 18,4% σε σχέση με πέρυσι.

Στην Κίνα οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμας για το Σεπτέμβριο διαμορφώθηκαν σε 6.597 μονάδες υποχωρώντας κατά μία ποσοστιαία μονάδα λόγω της επιβράδυνσης της κινεζικής οικονομίας η οποία πλήττει όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Αναφερόμενος στα στοιχεία πωλήσεων Σεπτεμβρίου ο Alain Visser, επικεφαλής πωλήσεων, προώθησης και marketing της σουηδικής φίρμας δήλωσε: «Η ανάπτυξή μας στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ αντικατοπτρίζει την ανταπόκριση του κοινού στο Volvo XC90, αλλά και την απήχηση του XC60 το οποίο σύντομα θα καταγράψει νέο ρεκόρ. Πρόκειται για πολύ ενθαρρυντικά γεγονότα για το σχεδιασμό και την προετοιμασία της ανανέωσης του συνόλου της γκάμας μας».

auto.in.gr