Στην ευαισθητοποίηση εμπόρων και καταναλωτών γύρω από τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο εστιάζει η καμπάνια FeeLSAFE που διοργανώνουν από κοινού το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ΕΣΕΕ.

Η έναρξη της καμπάνιας θα δοθεί στη ΔΕΘ και θα επιτρέπει την ενημέρωση καταναλωτών και επιχειρηματιών για την ηλεκτρονική εφαρμογή FeeLSAFE.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Βασίλης Κορκίδης, κατά τη διάρκεια σχετικής συνέντευξης τύπου που έλαβε χώρα την Τετάρτη στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ανέφερε πως η διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα λόγω της επέκτασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα η συστηματική ενημέρωση επιχειρηματιών και καταναλωτών.

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ επεσήμανε ακόμη ότι η Συνομοσπονδία θα αναλάβει δράση για επόμενες ενέργειες προς όφελος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη χρήση τεχνολογιών αναφορικά με SMEs clouding (υπολογιστικό νέφος).

Από την πλευρά του ο διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης, αναφέρθηκε στο τρίπτυχο της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος: «Ασφαλέστερη συναλλαγή, εξάλειψη κινδύνου και πάταξη της φοροδιαφυγής».

Τέλος, διαβεβαίωσε για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της διεύθυνσης για την αντιμετώπιση των οποιωνδήποτε απειλών.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ