To νέο coupe SUV της Mercedes-Benz συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης χωρίς, πλέον, να μπορεί να «κρύψει» πολλά πράγματα καθώς τόσο η παρουσία ενός αντίστοιχου concept -του απολύτως ρεαλιστικού GLC Coupe Concept- στην έκθεση της Σαγκάης τον Απρίλιο του 2015 καθώς και η αποκάλυψη της νέας GLC δεν αφήνουν πολλά στην φαντασία.

Είναι επίσης σαφές ότι η έκδοση παραγωγής θα μείνει πιστή στις σχεδιαστικές επιταγές του πρωτοτύπου που προηγήθηκε, με τα σχεδιαστήρια των Γερμανών να προσαρμόζουν τα μόνο τα «απαραίτητα» στοιχεία όπως π.χ. οι εξωτερικοί καθρέφτες και οι δύο –αντί των τεσσάρων του concept car- απολήξεις της εξάτμισης.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του και με εξαίρεση φυσικά την coupe λογική της οροφής θα προέλθουν από την ήδη γνωστή GLC, εντός και εκτός.

Έτσι, στο εσωτερικό αναμένεται η «συνήθης ύποπτη» οθόνη αφής 7,0 ή –κατ΄επιλογή 8,4 ιντσών- του infotainment στο κέντρο του ταμπλό και γενικότερα η γνώριμη εικόνα που πρωτοσυναντήσαμε στην C-Class και είδαμε, προσαρμοσμένη σε πιο SUV ανάγκες, στην GLC με τη γνώριμη ποιότητα κατασκευής και το σύγχρονο design.

Η παρουσία της coupe οροφής αναμένεται να περιορίσει το γενναιόδωρο καθ΄ ύψος χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος, ωστόσο, με δεδομένο ότι η πρωτότυπη GLC Coupe είχε κατά 2,0 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον ανταγωνισμό της BMW Χ4 –και- η έκδοση παραγωγής του SUV της Mercedes-Benz αναμένεται να προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία από το αντίπαλο δέος των Βαυαρών.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η πρωτότυπη εκδοχή της GLC Coupe εξοπλιζόταν με τον ίδιο κινητήρα που εφοδιάζει την C 450 AMG, ένα V6 3,0 λίτρων με 367 ίππους, συντείνοντας στην εκδοχή ότι και η έκδοση παραγωγής του coupe SUV θα συμπεριλάβει στις επιλογές της μια «μικρή» AMG έκδοση.

Βέβαια στην περίπτωση που αυτό επαληθευτεί, ο παραπάνω κινητήρας θα συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις της GLC Coupe αναμένεται να αντικατοπτρίζουν την γκάμα της ήδη γνωστής GLC, συμπεριλαμβανομένης της plug-in υβριδικής η οποία συνδυάζει ένα κινητήρα βενζίνης 211 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 116 ίππων και σύστημα τετρακίνησης και στην περίπτωση της GLC εμφανίζει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 60 γρ./χλμ.

Επίσης, στην κορυφή της γκάμας κάθε άλλο παρά αποκλείεται μια έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach και τον twin-turbo V8 κινητήρα που συναντάμε και στην Mercedes-AMG C 63.

AUTOMEDIA