Επιθετική πολιτική αποφάσισε να εφαρμόσει μεγάλη αλυσίδα βιβλιοπωλείων της Ιαπωνίας απέναντι στην αυξανόμενη κυριαρχία των online εμπόρων λιανικής πώλησης, όπως το Amazon, περιορίζοντας την πρόσβασή τους στα αντίτυπα από την πρώτη έκδοση της νέας συλλογής διηγημάτων του Χαρούκι Μουρακάμι.

Όπως αναφέρουν Τα Νέα, η αλυσίδα βιβλιοπωλείων Κινοκουνίγια με 66 καταστήματα πρόκειται να αποκτήσει τα 90.000 από τα πρώτα 100.000 αντίτυπα του βιβλίου «As a Vocation» του Μουρακάμι, που θα κυκλοφορήσει στα γιαπωνέζικα στις 10 Σεπτεμβρίου.

Η εκδοτική φίρμα σχεδιάζει να τοποθετήσει τα αντίτυπα στα ράφια των καταστημάτων της και να τα διανείμει και σε άλλα βιβλιοπωλεία της χώρας μέσω χονδρεμπόρων.

«Για να ανταγωνιστούν ευθέως τα ιντερνετικά βιβλιοπωλεία, οι εκδότες βιβλίων που προσπαθούν να επιβιώσουν σε ένα δύσκολο περιβάλλον πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια προσπάθεια να αναζωογονήσουν τη συμβατική αγορά βιβλίου» υποστήριξε εκπρόσωπος των εκδόσεων Κινοκουνίγια στην εφημερίδα «Ασάχι Σιμπούν».

Για την ώρα ο ιάπωνας συγγραφέας, από τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας πεζογραφίας, δεν έχει εκφραστεί θετικά ή αρνητικά για την κίνηση του εκδοτικού οίκου.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ