Toyota Prius 2016: Φθινοπωρινό ραντεβού
Το δημοφιλές υβριδικό μοντέλο της Toyota ετοιμάζει τη νέα γενιά του η οποία θα αποκαλυφθεί σύντομα, επενδύοντας σε περισσότερο δυναμισμό, αυξημένη ευρυχωρία αλλά και προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία αλλά και ισχύ.
Την πρεμιέρα της νέας, τέταρτης γενιάς του αυτοκινήτου που καθόρισε την έννοια του υβριδικού στις 8 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της Toyota, Tyo Sakai.
H επίσημη παρουσίαση του νέου Prius θα πραγματοποιηθεί στο Las Vegas και παρόλο που η Toyota προτιμά να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά της μέχρι τότε, οι διαθέσιμες πληροφορίες δίνουν μια πρώτη εικόνα για το τι πρέπει να περιμένουμε από το αυτοκίνητο που εισήγαγε την έννοια του υβριδικού μαζικής παραγωγής.
Οι εικόνες του από τις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιεί η Toyota τα τελευταία χρόνια αποκαλύπτουν ότι το νέο Prius «ενδίδει» σε ένα πιο δυναμικό σχεδιαστικό προσανατολισμό με τη συνδρομή ενός πιο «χαμηλού» και αεροδυναμικού μπροστινού τμήματος και μιας διαφορετικής γραμμής οροφής, ενώ το πίσω τμήμα δείχνει να ακολουθεί μια εξελικτική πορεία, υιοθετώντας μια λιγότερο τετραγωνισμένη αισθητική.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά, το νέο Prius αναμένεται να ενσωματώσει το πλήθος των νέων αισθητικών μοτίβων που έχει προκύψει στα σχεδιαστήρια της Toyota από το 2009 οπότε και παρουσιάστηκε η τρέχουσα γενιά του, έχοντας ως σημείο αναφοράς –και- το υδρογονοκίνητο Mirai.
Δεδομένη επίσης θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία LED φωτιστικών σωμάτων καθώς και σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών στο εσωτερικό το οποίο θα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, στο κέντρο του ταμπλό θα υπάρχει μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής φιλοξενώντας τις λειτουργίες του infotainment ενώ πάνω αυτή, επίσης στο κέντρο -με κλίση προς τον οδηγό- θα βρίσκεται μια ακόμα οθόνη η οποία θα εμφανίζει τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων.
Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, το νέο Prius θα έχει ως αφετηρία μια νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική των Ιαπώνων (ΤNGA) η οποία προορίζεται να φιλοξενήσει μεσαίου μεγέθους μοντέλα της Toyota.
Στα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας συγκαταλέγεται και η δυνατότητα μιας πιο ευέλικτης διάταξης που θα συμβάλει στην μεγαλύτερη ευρυχωρία του εσωτερικού.
Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο που θα το εξοπλίσει, αναμένεται να αξιοποιηθεί ένας κινητήρας 1,8 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα αυξήσει τη συνδυαστική ισχύ –οι πληροφορίες αναφέρουν 150 ίππους- αλλά και την αποδοτικότητά του, περιορίζοντας την κατανάλωση καυσίμου κάτω από τα 4,3 λίτρα/100 χλμ.
Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει μια μπαταρία νικελίου μετάλλου υψηλότερης απόδοσης αλλά και σημαντικά χαμηλότερου βάρους η οποία θα συμβάλει στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας της νέας τέταρτης γενιάς του Prius η οποία και αναμένεται να ξεπεράσει τα 55 χλμ.
auto.in.gr
- Αγρότες: Εξαπλώνονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών σε ολόκληρη την χώρα – «Δεν θα φύγουμε από τα μπλόκα»
- Αλέξης Γρηγορόπουλος: Διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα 17 χρόνια μετά την εξέγερση των δεύτερων «Δεκεμβριανών»
- Ελένη Φουρέιρα: Κορυφαία γυναίκα καλλιτέχνις της χρονιάς στο Spotify
- Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (6/12): Πού θα δείτε Ολυμπιακός – ΟΦΗ και τα κορυφαία πρωταθλήματα της Ευρώπης
- Σαλαμίνα: Νέο βίντεο ντοκουμέντο από τα γενέθλια της 75χρονης – Πώς οδηγήθηκε στη φυλακή η νύφη της
- Βασιλιάς Κάρολος: Κουρτίνες από παλάτι του έγιναν κάλτσες για φιλανθρωπία