Μετά την παρουσίαση της κορυφαίας QV έκδοσης της Alfa Romeo Giulia με τον υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα ισχύoς 510 ίππων δια χειρός Ferrari, η ιταλική φίρμα δοκιμάζει και τις «ηπιότερες» εκδόσεις του νέου μεσαίου της sedan με φόντο το Nurburgring.

Σε επίπεδο σχεδιασμού οι μικρότερης ισχύος εκδόσεις της Giulia φαίνεται να χάνουν τις εισαγωγές αέρα στο καπό, ενώ από την εικόνα λείπει και το splitter. Μικρότεροι είναι και οι τροχοί ενώ, διαφορετικά σχεδιασμένα και λιγότερο ανάγλυφα είναι και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα.

Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας ενώ απουσιάζει το spoiler από την κορυφή του πορτ μπαγκαζ. από τον μπροστινό λείπει το splitter.

Προς το παρόν η Alfa Romeo δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τις μικρότερες σε ισχύ εκδόσεις της νέας Giulia και τα μηχανικά σύνολα που θα τις εξοπλίζουν, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, στη βάση της γκάμας αναμένεται να πάρει θέσει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 2,0 λίτρων, ενώ διαθέσιμο θα είναι και ένα diesel μοτέρ χωρητικότητας 2,2 λίτρων. Την γκάμα θα συμπληρώσει και ένας εξακύλινδρος diesel κινητήρας με χωρητικότητα 3,0 λίτρων και ισχύ που θα φτάνει τους 340 ίππους.

AUTOMEDIA