Η Renault ετοιμάζεται να γράψει το επόμενο κεφάλαιο που θα οδηγήσει στην αναβίωση των διακριτικών Alpine παρουσιάζοντας μια πρωτότυπη -αλλά πολύ κοντά στην τελική μορφή του- έκδοση του διθέσιου sportscar AS1 στο πλαίσιο του 24ωρου αγώνα αντοχής του Le Mans στις 13 Ιουνίου.

Μετά και την παρουσία του στο σκληροτράχηλο γαλλικό αγώνα, το sportscar θα μπει στην τελική ευθεία για την παραγωγή του που θα πραγματοποιηθεί στη Διέππη, το «κέντρο» των προτάσεων RenaultSport, ξεκινώντας από το δεύτερο μισό του 2016.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το Alpine Sport 1, όπως είναι η πλήρης ονομασία του. θα έχει να κάνει «περισσότερο με την οδηγική ευχαρίστηση παρά με την απόλυτη ισχύ», όπως έχει υπογραμμίσει ο Patrice Ratti επικεφαλής της RenaultSport η οποία και έχει αναλάβει την εξέλιξή του.

Όπως και να έχει, δεδομένο, θα πρέπει να θεωρείται ότι το γαλλικό sportscar θα επενδύσει ιδιαιτέρως στη διατήρηση του βάρους του σε χαμηλά επίπεδα καθώς σύμφωνα με πληροφορίες αυτό δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 1.100 κιλά.

Το παραπάνω μέγεθος σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του πλαισίου και τις χαρακτηριστικές αναλογίες που θα του εξασφαλίσουν ένα χαμηλό κέντρο βάρους, αναμένεται να κάνουν τη διαφορά, επιχειρώντας, να διεκδικήσουν μερίδιο μεταξύ των παραδοσιακών «sportscar» παικτών της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Porsche και η Audi.

Για αυτό το σκοπό δεν αποκλείεται η έκδοση παραγωγής του AS1 να φέρει τεχνολογικές επιρροές και από τη συνέργια της γαλλικής φίρμας με τις Nissan αλλά και Daimler.

Το παζλ του γαλλικού sportscar αναμένεται να συμπληρώσει ένας υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρου με ισχύ που θα αγγίξει τους 300 ίππους.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει δηλώσει σε προηγούμενο χρόνο o Bruno Ancelin, στέλεχος της Renault, το διθέσιο sportscar θα είναι μόνο η αρχή για την Alpine, καθώς οι Γάλλοι σχεδιάζουν περισσότερα μοντέλα με τα διακριτικά της φίρμας προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα της φίρμας.

Αν και προς το παρόν, δεν έχει καθοριστεί η ταυτότητα των επόμενων αφίξεων της Alpine, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι δεν θα περιοριστεί στα sportscar διαμορφώνοντας μια πολυσυλλεκτική γκάμα που δεν αποκλείεται να περιλαμβάνει ακόμα και SUV, αν αυτό αποτελεί τη λογική επιχειρηματική επιλογή όπως είχε εξηγήσει, στο παρελθόν, ο Bruno Ancelin.

Auto Express