H VW πρωτοπαρουσίασε το Taigun ως ένα πρωτότυπο συμπαγών διαστάσεων crossover, στην έκθεση του Sao Paolo το 2012.
Στη συνέχεια, επανήλθε τo 2014, παρουσιάζοντας μια βελτιωμένη, αλλά πάντα πρωτότυπη εκδοχή του Taigun στην έκθεση του Νέου Δελχί, με την τελική έκδοση παραγωγής του μικρού crossover να αποτελεί πλέον μόνο θέμα -λίγου- χρόνου καθώς έχει προγραμματιστεί για το 2016.

Έχοντας ως αφετηρία το λιλιπούτειο up! η έκδοση παραγωγής του Taigun θα διατηρήσει ανέπαφα τα στοιχεία του «ινδικού» concept car ξεχωρίζοντας για το συνδυασμό περιορισμένων διαστάσεων και SUV αισθητικής που προσφέρει.

Έτσι, η έκδοση παραγωγής δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί ως προς τις αναλογίες του concept car διατηρώντας το μήκος των 3,86 μέτρων, συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας –κάτι που το καθιστά μικρότερο από το Polo- ενώ ίδιες θα παραμείνουν και οι υπόλοιπες διαστάσεις του concept car με το πλάτος των 1,72 μέτρων και το ύψος των 1,57 μέτρων.

Επίσης, χάρη στο μεταξόνιο των 2,47 μέτρων και την έξυπνη σχεδίαση η VW έχει υποσχεθεί ότι παρά τις περιορισμένες της διαστάσεις η έκδοση παραγωγής του Taigun θα μπορεί να φιλοξενήσει πέντε άτομα, προσφέροντας και μια αξιοπρεπή χωρητικότητα σε ό,τι αφορά το πορτ μπαγκάζ χάρη σε έξυπνες λύσεις όπως το διπλό πάτωμα του χώρου αποσκευών.

Το ίδιο θα συμβεί και με τη σχεδίαση που επίσης θα διατηρηθεί «αλώβητη» στην έκδοση παραγωγής, με στοιχεία όπως η τετραγωνισμένη λογική και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος να υπογραμμίζονται από παραδοσιακά SUV χαρακτηριστικά όπως τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι διογκωμένοι θόλοι και οι ράγες οροφής.

Σε επίπεδο κινητήρων, το Taigun θα εφοδιάζεται με turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου απόδοσης 110 ίππων ο οποίος θα του εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστή του ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 185 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο οικονομίας, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 4,5 λίτρα/100 χλμ. για το μικρό crossover που τουλάχιστον ως concept car δεν ξεπερνούσε το βάρος του ενός τόνου.

Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία ενός προαιρετικού συστήματος τετρακίνησης, ενώ, σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται να προστεθούν στην γκάμα και ισχυρότεροι τετρακύλινδροι κινητήρες διαμορφώνοντας ενός είδους πύραυλο τσέπης παντός εδάφους.

AUTOMEDIA