Ένας νέος, μικρότερου κυβισμού βενζινοκινητήρας προστίθεται στην γκάμα του δημοφιλούς sportscar της Audi. Διαθέσιμος –στη Γερμανία- από τον προσεχή Ιούλιο τόσο για την Coupe όσο και για την Roadster εκδοχή αμαξώματος ο νέος TFSI των 1,8 λίτρων θα συμπληρώσει την γκάμα των δίλιτρων συνόλων βενζίνης και diesel του ΤΤ αποτελώντας τη νέα βάση της.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του νέου κινητήρα, πρόκειται για ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.798 κ.εκ με σύστημα άμεσου ψεκασμού ο οποίος υπόσχεται ισχύ 180 ίππων και 250 Nm ροπής διαθέσιμης μεταξύ 2.500 και 5.000 σ.α.λ.

Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων η αντίστοιχη έκδοση του ΤΤ Coupe επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεαι σε 2411 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει η επιλογή και για το αυτόματο έξι σχέσεων κιβώτιο S tronic με το χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα να αυξάνεται στα 7,0 δευτερόλεπτα.

Στην περίπτωση του TT Roadster ο χρόνος που απαιτεί η βασική βενζινοκίνητη έκδοση των 1,8 λίτρων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ανέρχεται σε 7,2 δευτερόλεπτα (7,3 δευτερόλεπτα σε περίπτωση επιλογής του αυτόματου κιβωτίου S tronic.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, για το TT Coupe TFSI 1.8 ξεκινούν από τα 7,0 λίτρα 100 χλμ./ώρα και τα 129 γρ./χλμ. αντίστοιχα, ενώ για την αντίστοιχη ανοιχτή έκδοση από τα 7,1 λίτρα/100 χλμ. και τα 132 γρ./χλμ. CO2.

auto.in.gr