Ζευγάρια αταίριαστα, αλλά που υπόσχονται γέλιο και διασκέδαση. Αχτύπητα δίδυμα ανεβαίνουν στο σανίδι και γράφουν τη δική τους ιστορία. Στην πλούσια θεατρική ατζέντα οι συνδυασμοί είναι ευφάνταστοι και οι διάλογοι γαργαλιστικοί.
Νίκος Μουτσινάς και Μαρία Σολωμού. Δύο παρουσίες που με χιούμορ και έντονο ταμπεραμέντο δυναμιτίζουν το σανίδι. Δίνουν ραντεβού στη σκηνή του Γκλόρια με την ερωτική κωμωδία «Ο Kύριος Παπαπαναγιωτοπουλάκης», ένα έργο που επικεντρώνεται στη σχέση ενός ζευγαριού με καυγάδες, σεξ και ένταση να κινούν τα νήματα.

Δύο αντίρροπες δυνάμεις προσπαθούν να βρουν κοινό σημείο επαφής, που ακούει στο όνομα αγάπη. Αξίζει, λοιπόν να δει κανείς πώς θα συμβιώσουν μια ιερόδουλη και ένας συγγραφέας. Περισσότερα…

Θεωρεί τη Ρούλα Πατεράκη δασκάλα του και πρωταγωνιστεί μαζί της στο έργο του Johannes von Apl «Ο Θάνατος και ο Αγρότης», που ανεβαίνει από 17 Απριλίου στο Faust . Μιλώντας για το έργο στο in.gr ο Αλέκος Συσσοβίτης, είχε πει ότι πρόκειται για ένα «έργο με υπαρξιακό περιεχόμενο που πρωτοεμφανίζεται στην Ελλάδα».

Αξίζει να δει κανείς πώς θα «δέσει» ο άνθρωπος που δηλώνει ότι διαπιστώνει την ανάγκη τεχνικής με μια μεγάλη δασκάλα του θεάτρου.

Tομληρή γλώσσα, που «σπάει κόκαλα», δημιουργεί μια διαφορετική πραγματικότητα και τροφοδοτεί τη φαντασία, ακούγεται στην παράσταση «Η Λίλα λέει» στο Θέατρο Τέχνης, που ανεβαίνει μέχρι την Τρίτη 7 Απριλίου. Η νικήτρια του βραβείου Μελίνα Μερκούρη, Λένα Δροσάκη, με αγγελική μορφή, αλλά διαβολικό λόγο αλλάζει την ανιαρή ζωή ενός αγοριού, και μέσα από σεξουαλικές αφηγήσεις εξάπτει το ενδιαφέρον.

Στη σκηνή βρίσκεται με τον Βασίλη Μαυρογεωργίου και έχει ενδιαφέρον το πώς δίνει νόημα στη ζωή του αγοριού, που έρχεται αντιμέτωπο με νέα ερεθίσματα και τελικά γράφει για την εμπειρία του από την επαφή του με τη Λίλα. Την ερωτεύεται και δεν την βλέπει ως μια κοπέλα ελευθέρων ηθών, παρόλο που εκείνη εκστομίζει πρόστυχα λόγια. Περισσότερα…

Ένα «Μάθημα» που καταλήγει σε δολοφονία με ναζισμό και σεξ, βλέπει κανείς στο Αγγέλων Βήμα με την υπογραφή του Ιονέσκο. Τους ήρωες του έργου «Μάθημα» ενσαρκώνουν οι Χρήστος Σαπουντζής και Κατερίνα Χατζηκυριάκου, οι οποίοι με απολαυστικό τρόπο δημιουργούν ένα ντουέτο του παραλόγου.

Ο καθηγητής προσπαθεί να διδάξει τη μαθήτριά του χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Χάνει την υπομονή του, και όσο περνά η ώρα υιοθετεί κτηνώδη συμπεριφορά, αφού την κακοποιεί σεξουαλικά , της δένει χέρια και πόδια, και φωνάζει.

Η αδυναμία συνεννόησης, η βία και οι παρωχημένες πεποιθήσεις γύρω από την εκπαίδευση παρουσιάζονται ως δραματικά αποτυπώματα του ναζισμού. Οι συνέπειες της απολυταρχίας και η μετατροπή του ανθρώπου σε κτήνος, που απασχολούν σε μεγάλο βαθμό τον Ιονέσκο, παρουσιάζονται ξεκάθαρα και στο «Μάθημα». Περισσότερα…

Ελισάβετ Σταμοπούλου