BMW Σειρά 1 Sedan 2016: Κίνηση μπροστά
H τετράθυρη έκδοση αμαξώματος της Σειράς 1 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης προβάροντας τα ριζικά διαφορετικά χαρακτηριστικά της εκτός, αλλά και εντός από τις μέχρι σήμερα BMW που φορούσαν το «1».
Μια ακόμα έκδοση πρόκειται να αποκτήσει η πολυσυλλεκτική γκάμα της Σειράς 1. Ο λόγος για την τετράθυρη έκδοση η οποία εντοπίστηκε να δοκιμάζει τις αντοχές στις χαμηλές θερμοκρασίες του ευρωπαϊκού βορρά.
Παρά το βαρύ καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών της, τα χαρακτηριστικά «νεφρά» και οι συμπαγείς της διαστάσεις αρκούν για να την ταυτοποιήσει κανείς.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους σχεδιαστικά της χαρακτηριστικά, η Σειρά 1 Sedan αναμένεται να μιμηθεί τη γραμμή που χάραξε η προσφάτως ανανεωμένη Σειρά 1 Hatchback η οποία πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στην έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, προσαρμόζοντας τον αισθητικό της προσανατολισμό στις ανάγκες ενός τετράθυρου αμαξώματος.
Αυτό που δεν θα είναι κοινό με την νέα Σειρά 1 Ηatchback θα είναι η αρχιτεκτονική καθώς ο τετράθυρος άσσος θα βασίζεται στην ίδια, εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα που φιλοξενεί την Σειρά 2 Αctive Tourer και την επταθέσια Gran Tourer.
Έτσι, από τα παραπάνω μοντέλα αναμένεται να προέλθει και η γκάμα κινητήρων της τετράθυρης Σειράς 1, έχοντας ως αφετηρία τους αποδοτικούς τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1,5 λίτρου των Βαυαρών με 116 ίππους (diesel) και 136 ίππους (βενζίνη).
Την γκάμα της Σειράς 1 Sedan θα πλαισιώσουν τετρακύλινδροι κινητήρες 2,0 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου που θα φτάνουν έως τους 190 και 231 ίππους, αντιστοίχως, ενώ, οι ισχυρότερες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες και ως τετρακίνητες xDrive.
AUTOMEDIA
- Ζελένσκι: Ανάρτησε βίντεο από τις πρόσφατες ρωσικές επιθέσεις πριν από τη συνάντηση με τον Τραμπ
- Φενέρμπαχτσε: Τραυματίστηκε ο Ζάγκαρς και χάνει το ματς με τον Ολυμπιακό
- Ισπανία: Καταρρακτώδεις βροχές και πλημμύρες κοντά στη Μάλαγα, στα νότια της χώρας
- Μαρινάκης: Επικοινωνιακή ρελάνς με επίκληση τη «διάθεση διαλόγου» από αγρότες – Καμία δέσμευση για τα αιτήματα
- Αλαβάνος: Το ΚΚΕ στηρίζει τον αγώνα των αγροτών γιατί είναι αγώνας επιβίωσης
- «Άλλαζα αυτοκίνητα κάθε δύο εβδομάδες»: Ο Σώτης Βολάνης δεν μετανιώνει για την ακριβότερη αγορά της ζωής του