Ferrari
Η φίρμα από το Maranello αποκαλύπτει στη Γενεύη την νέα 488 GTB, η οποία αντικαθιστά την 458, ενδίδοντας στην υπερτροφοδότηση.
Έτσι, αντί του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα των 4,5 λίτρων, στην καρδιά της 488 GTB φιλοξενείται ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 με χωρητικότητα 3,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής διαθέσιμης από τις 3.000 σ.α.λ.
Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιδόσεων η 488 GTB υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα ενώ τα «0-200 χλμ./ώρα» απαιτούν 8,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 330 χλμ./ωρα.
Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που συμπληρώνεται από σύστημα διαχείρισης ροπής. Νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής το οποίο, σύμφωνα με την Ferrari υπόσχεται «ένα γεμάτο, καθαρό και απολύτως αναγνωρίσιμο ήχο».
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
