Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η ελβετική Rinspeed δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από μια έκθεση που φιλοξενείται στην «πατρίδα» της, με το ενδιαφέρον της να στρέφεται και πάλι στα οχήματα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης και στην αντίστοιχη τεχνολογία.

Το φετινό της πρωτότυπο, Budii, βασίζεται –προφανώς- στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ΒΜW i3, εστιάζοντας ωστόσο στο να προσφέρει μια πρώιμη θέαση του μέλλοντος της αυτόνομης οδήγησης στον 21ο αιώνα.

Έτσι, τον πρώτο λόγο στο εσωτερικό έχει ένας ρομποτικός επταξονικός βραχίονας όπου βρίσκεται το τιμόνι και ο οποίος, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αυτόνομη λειτουργία μπορεί να εκτελέσει χρέη από τραπεζάκι έως μπάτλερ.

Αν τώρα κάποιος από τους επιβαίνοντες επιθυμεί να οδηγήσει ο βραχίονας αλλάζει θέση φέρνοντας το τιμόνι στον οδηγό ή τον συνοδηγό.

Εκτός από τις πολυχρηστικές τάσεις του τιμονιού το παρών δίνει και ένα εξίσου ταλαντούχο infotainment δια χειρός Harman το οποίο έχει τη δυνατότητα να θυμάται συνήθειες και προτιμήσεις και να «εκπαιδεύεται» μειώνοντας ολοένα την συμβολή των επιβαινόντων σε κάθε πιθανή παράμετρο λειτουργίας ενός οχήματος από το αγαπημένο τους δρομολόγιο έως την αγαπημένη τους ψυχαγωγία, ενώ παράλληλα παρέχει λειτουργίες ασύρματης φόρτισης των μπαταριών του αυτοκινήτου έως αυτόματη πληρωμή του parking μέσω σύνδεσης NFC.

Τις προδιαγραφές του Budii συμπληρώνει μια αερανάρτηση με δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης του βαθμού απόσβεσης αλλά και του ύψους έως και κατά 10 εκατοστά.

Για να γίνει αυτό εφικτό η ανάρτηση, συνεργάζεται με το περισκοπικό laser στην οροφή το οποίο η φίρμα ονομάζει “Track View” και το οποίο με τη σειρά του συνδυάζεται με υψηλής ανάλυσης κάμερα, καταγράφοντας λεπτομερώς την μορφολογία του εδάφους και παραμετροποιώντας αναλόγως τις ρυθμίσεις του πλαισίου.

auto.in.gr