Μετά από πολύχρονη εξέλιξη και πολλαπλά αντίστοιχα concept cars, όπως ισχύει συνήθως για κάθε sportscar που σέβεται τον εαυτό του, η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει στο Detroit την έκδοση παραγωγής της νέας γενιάς του NSX, που στις ΗΠΑ φέρει τα διακριτικά τoυ αμερικανικού σκέλους των Ιαπώνων, Acura, ενώ όταν φτάσει στην Ευρώπη, θα λανσαριστεί ως Honda.

Όπως και να έχει, η νέα δεύτερη γενιά του εμβληματικού sportscar είναι γεγονός και, υπακούοντας στις επιταγές των καιρών, διαθέτει ένα υβριδικό σύνολο το οποίο η Honda αποκαλεί Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive.

Αν και οι αρχικές συστάσεις του concept car που προηγήθηκε έφερναν στο επίκεντρο του υβριδικού συνόλου έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα, τελικά η Honda προτίμησε ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα τοποθετημένου πίσω στο διαμήκη άξονα ο οποίος υπόσχεται ισχύ που «θα ξεπερνά τους 550 ίππους» με δεδομένο και ότι οι Ιάπωνες δεν δημοσιοποιούν, ακόμα, τα πλήρη τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Ο πανίσχυρος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, εκ των οποίων τα δύο τοποθετούνται μπροστά, συμβάλλοντας στη διαχείριση της κατανομής της ροπής και εξασφαλίζοντας κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το τρίτο βρίσκεται, μεταξύ του V6 και του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων που συμπληρώνει το σύνολο.

Επίσης αν και η έκδοση παραγωγής ακολουθεί το σχεδιαστικό προσανατολισμό του concept car, οι διαστάσεις του sportscar έχουν αυξηθεί λίγο προς όλες τις κατευθύνσεις. Έτσι, το Acura NSX έχει μήκος 4,47 μέτρα και μεταξόνιο μήκους 2,63 μέτρα, πλάτος 1,94 μ. και ύψος 1,21 μ. δίνοντας το στίγμα ενός αυθεντικού sportscar.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν κεραμικά δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ θα προσφέρεται η επιλογή για τροχούς 19 ή 20 ιντσών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Honda, με τη συνδρομή του Integrated Dynamic System ο οδηγός θα μπορεί να παραμετροποιήσει, αναλόγως με τις απαιτήσεις του και τις συνθήκες την απόκριση του κινητήρα, των ηλεκτρικών μοτέρ, του κιβωτίου, τις ρυθμίσεις του πλαισίου και το επίπεδο θορύβου του κινητήρα μέσω των προγραμμάτων Quiet, Sport, Sport Plus και Track. Παράλληλα υπάρχει διακόπτης launch με τον οποίο τίθενται σε λειτουργία με γνώμονα τις επιδόσεις και οι τέσσερις κινητήρες για γρήγορη εκκίνηση.

auto.in.gr