Μια απότομη «Προσγείωση» που εξετάζει τη θέση της σύγχρονης γυναίκας
Πρόκειται για έναν καταιγιστικό μονόλογο γεμάτο από εικόνες και ανατροπές. Ένα πολιτικό σχόλιο πάνω στη σύγχρονη γυναίκα και στις δυνάμεις που μας ελέγχουν. Το έργο γράφτηκε το 2013 και από τότε θριαμβεύει σε Αμερική και Αγγλία.
Μια αμερικανίδα πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας εκτελεί με αφοσίωση τις αποστολές που λαμβάνει. Πετάει ψηλά στον ουρανό, απολαμβάνει την ελευθερία του γαλάζιου και ξεφορτώνει τις βόμβες της πάνω από τα μυρμήγκια που χαλάνε την αρμονία του τοπίου. Δεν ξέρει ποιοι ακριβώς είναι αυτοί εκεί κάτω, είναι όμως σίγουρη πως είναι οι κακοί. Μέχρι που μένει αναπάντεχα έγκυος.
Επιστρέφει στην πατρίδα, δημιουργεί οικογένεια, και βλέπει τη ζωή της να ανατρέπεται. Ο ουρανός γίνεται πλέον ένα απαγορευμένο όνειρο. Η Υπηρεσία αναγνωρίζει τις ικανότητές της και την καθηλώνει στο έδαφος. Αναβαθμίζεται σε πιλότο της πολυθρόνας. Το καινούργιο της αεροπλάνο είναι σαν τηλεκατευθυνόμενο παιχνιδάκι. Ο ουρανός μια οθόνη. Τα όνειρά της γίνονται γκρι. Μέσα από αυτή την προσγείωση όμως βρίσκει την ευκαιρία να συναντήσει την ανθρωπιά της. Να δει τα μυρμήγκια από κοντά. Να συνειδητοποιήσει ότι ο θάνατος δεν είναι παιχνίδι. Να καταλάβει ότι και οι καλοί και οι κακοί φτιάχνουν τα ίδια παιδιά.
Μετάφραση: Αντώνης Πέρης
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Φωτιάδη
Μουσικη: Λάμπρος Παγώνης
Φωτισμοί: Τασος Παλαιορουτας
Graphic & Visual Design: Πορφύρης Κάρολος grou3
Βοηθοί σκηνοθέτη: Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου και Φένη Μπένου
Ερμηνεύει η Πέγκυ Τρικαλιώτη
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015
Κάθε Δευτέρα, Τρίτη & Τετάρτη στις 21.00
Καλαμιώτου 11, Μοναστηράκι
2103234095 & www.faust.gr
- ΕΟ ΚΚΕ: «Επέτειος συμφωνίας του Ντέιτον: “Ειρηνευτικές” συμφωνίες με το πιστόλι στον κρόταφο των λαών»
- Η αγορά… vintage σαμπάνιας αρχίζει να αναζωογονείται
- Γιατί «πέφτει» η τιμή το κακάο αλλά η σοκολάτα παραμένει ακριβή;
- Πυρκαγιά στο Ανήλιο Μετσόβου: Κάηκαν δυο σπίτια, σοβαρές ζημιές σε τρίτο
- Data centers: Στα 61 δισ. δολάρια οι συμφωνίες το 2025
- Ρεάλ Μαδρίτης – Σεβίλλη 2-0: Δύσκολη νίκη για τη «Βασίλισσα» με «ιστορικό» Εμπαπέ