Οι διαφημίσεις προβάλλονται, όμως λιγότερες από τις μισές τις βλέπει κάποιος
Η Google κάνει μια μάλλον απρόσμενη παραδοχή, δημοσιεύοντας την διαπίστωση ότι λιγότερες από τις μισές διαφημίσεις με εικόνα/ήχο που σερβίρει στους συνεργαζόμενους δικτυακούς τόπους τις βλέπει πραγματικά κάποιος.
Επισημαίνει, παρόλα αυτά, πως οι περισσότερες από τις διαφημίσεις που «σερβίρονται» (προβάλλονται) συγκεντρώνονται στα χέρια μικρού αριθμού εκδοτών (στους δικτυακούς τόπους των οποίων προβάλλονται οι διαφημίσεις που δεν βλέπει κανείς ποτέ).
Η εταιρεία έκανε την παραδοχή στο πλαίσιο μιας έρευνας για τον εντοπισμό των καλύτερων πρακτικών για να είναι ορατή μια διαφήμιση με οπτικοακουστικό υλικό. Η Google εξετάζει πέντε καθοριστικούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων, η σχετική θέση της διαφήμισης σε μια ιστοσελίδα (η καλύτερη θέση θεωρείται αυτή λίγο πάνω από το σημείο όπου ο χρήστης θα κάνει page down -page fold), ή οι διαστάσεις της.
Η έρευνα της Google δημοσιεύεται στην διεύθυνση http://think.storage.googleapis.com/docs/the-importance-of-being-seen_study.pdf σε μορφή αρχείου PDF.
Σύμφωνα με το Business Insider, Australia, πρόκειται για ένα μεγάλο πρόβλημα, στο οποίο έχει μερίδιο ευθύνης και η ίδια η Google, αφού συγκεντρώνει ένα μέρος τουλάχιστον από έσοδα ύψους 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων από διαφημίσεις που προβάλλονται, δεν τις βλέπει όμως κανείς.
In.gr Τεχνολογία
- Μητσοτάκης: Υπεραμύνθηκε της εξωτερικής πολιτικής – Βλέπει Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας με Ερντογάν στις αρχές του 2026
- Μείωση των παραδόσεων Airbus τον Νοέμβριο μετά από τεχνικό πρόβλημα
- Γιατί το ότι έχω δουλέψει σε πανηγύρι θεωρείται κάτι κακό; – Η Κόνι Μεταξά απαντά στον Τάσο Ξιαρχό
- Άνω Λιόσια: 16χρονος εγκατέλειψε τη 2χρονη ανιψιά του στο ΙΧ που οδηγούσε – Δεν σταμάτησε σε σήμα της ΕΛ.ΑΣ.
- Μπεσίκτας – Πανιώνιος 101-83: Οι κυανέρυθροι έμειναν από δυνάμεις στο τέλος
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η Β. Ελλάδα είναι ζωτικής σημασίας για τη δύναμη και το βάθος της διμερούς σχέσης ΗΠΑ-Ελλάδας
