Στην εξαγορά της Sapient έναντι 3,7 δισ. δολαρίων προχωρά η Publicis
Στην εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Sapient έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά προχωρά ο γαλλικός διαφημιστικός Όμιλος Publicis. Σύμφωνα με το Bloomberg, στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών η Publicis θα καταβάλει 25 δολάρια για κάθε μετοχή της Sapient.
Στην εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Sapient έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά προχωρά ο γαλλικός διαφημιστικός Όμιλος Publicis.
Σύμφωνα με το Bloomberg, στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών η Publicis θα καταβάλει 25 δολάρια για κάθε μετοχή της Sapient.
Η Sapient ειδικεύεται στις ψηφιακές διαφημίσεις μέσω της SapientNitro και με τον τρόπο αυτό η Publicis προσδοκά να δώσει πρόσθετη ώθηση στις online διαφημιστικές της δραστηριότητες.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο Όμιλος Publicis είχε ενισχύσει τις ψηφιακές του δομές μέσω της εξαγοράς από την Quebecor Media της συμβουλευτικής εταιρείας Nurun έναντι 125 εκατ. δολαρίων.
Η Nurun με έδρα στο Μόντρεαλ του Καναδά δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας μέσω της Nurun Global και στην παροχή υπηρεσιών IT υποστήριξης μέσω της Nurun IT Consulting Services.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Τι είπε ο Σπανούλης για τη μεγάλη νίκη επί της Παρί και τη μεταγραφή του Τζόσεφ
- Κικίλιας: «Η ασφάλεια των επιβατών είναι πρώτα και πάνω από όλα» – Τι είπε για αγρότες και Τσίπρα
- Αλεξανδρούπολη: Ζευγάρι βρέθηκε νεκρό στο σπίτι του έπειτα από μέρες αναζήτησης – Τι εξετάζουν οι Αρχές
- Ποιο ChatGPT, έρχεται το… ChatCR7: Τεράστια συμφωνία του Ρονάλντο με εταιρία τεχνητής νοημοσύνης (pics)
- Πούτιν, Τραμπ ή αδέσμευτος; – Ιδού το ερώτημα για Μόντι
- Κακοκαιρία Byron: Υδροστρόβιλος «σάρωσε» οικισμό στο Ηράκλειο Κρήτης
