Η απόδοση των βρόχινων ελαστικών της Pirelli αποτέλεσε το αντικείμενο συζήτησης σε συνάντηση των πιλότων της F1 που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ρωσικού Grand Prix.

Μάλιστα, δια στόματος των S. Vettel και L. Hamilton, oι οδηγοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, ζήτησαν την αναθεώρηση των προδιαγραφών των βρόχινων ελαστικών ώστε να μην αναγκάζονται να επιλέγουν, ακόμα και όταν οι συνθήκες δεν το ευνοούν, τα ενδιάμεσα και σαφώς πιο γρήγορα ελαστικά.

Αυτή τη στιγμή τα βρόχινα ελαστικά έχουν ένα πολύ στενό παράθυρο λειτουργίας και τα ενδιάμεσα είναι πιο γρήγορα.

Μόλις καταφέρεις να απαλλαγείς από το νερό που υπάρχει στην πίστα, δοκιμάζεις να φορέσεις τα ενδιάμεσα ελαστικά, παίρνοντας αρκετό ρίσκο μόνο και μόνο επειδή πρόκειται για ένα πιο γρήγορο ελαστικό. Αυτό είναι κάτι πάνω στο οποίο θα πρέπει να δουλέψουμε», δήλωσε ο S. Vettel

Tην άποψη του S. Vettel υποστήριξε με δηλώσεις του και ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1, L. Hamilton.

Δεν αποτελεί μυστικό πως δεν πρόκειται για τα καλύτερα βρόχινα ελαστικά που έχω γνωρίσει. Θυμάμαι πως τα Bridgestone ήταν πολύ καλά.

Τα slick βελτιώνονται συνεχώς, αλλά συμπεραίνω πως στα βρόχινα δεν δίνεται τόσο μεγάλη προσοχή.

Χρειάζεσαι ένα ελαστικό που να απομακρύνει το νερό και να μην μας αναγκάζει να τοποθετούμε τα ενδιάμεσα ελαστικά σε συνθήκες που δεν είναι ασφαλείς για να το κάνουμε, δήλωσε ο Βρετανός οδηγός της Mercedes AMG Petronas.

Από την πλευρά της, η Pirelli εξέφρασε την πρόθεσή της να συνεργαστεί για τη βελτίωση της απόδοσης των βρόχινων ελαστικών, επισημαίνοντας παρόλα αυτά πως κρίσιμο στοιχείο αποτελεί και ο κανονισμός που θα ορίζει ποιες θα είναι οι συνθήκες που θα επιβάλλουν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.

Να θυμίσουμε ότι το ατύχημα του J. Bianchi στους τελευταίους γύρους του GP Ιαπωνίας συνέβη τη στιγμή που το μονοθέσιο της Marussia διέθετε τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli και ενώ αρκετοί οδηγοί είχαν τοποθετήσει τα βρόχινα.

auto.in.gr