Σε ένα τερέν που δεν ταιριάζει στο οδηγικό του ταμπεραμέντο, ο J. Latvala κατέκτησε μια απρόσμενα εύκολη νίκη που τον κρατά ζωντανό στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.

Ο Φιλανδός βρέθηκε από πολύ νωρίς στην πρώτη θέση της κατάταξης του Ράλλυ Γαλλίας, καθώς ο ομόσταυλός του στην ομάδα της Volkswagen και πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, S. Ogier, τέθηκε εκτός μάχης εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα μετάδοσης.

O J. Latvala δεν απειλήθηκε από τον Α. Mikkelsen, αυξάνοντας με αργό αλλά σταθερό ρυθμό την απόσταση από τον Νορβηγό oδηγό της δεύτερης ομάδας της Volkswagen.

Τα 8,2 δευτερόλεπτα το βράδυ της Παρασκευής έγιναν 28 στο τέλος του δεύτερου σκέλους του αγώνα, επιτρέποντας στον J. Latvala να κινηθεί συντηρητικά την τρίτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Αλσατίας.

Ο Φιλανδός μείωσε την απόσταση που τον χωρίζει από τον S. Ogier στους 27 βαθμούς, ωστόσο θα πρέπει να συνεχίζει να τερματίζει μπροστά από τον Γάλλο αν θέλει να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Πίσω από τους J. Latvala και A. Mikkelsen, ο K. Meeke πραγματοποίησε έναν ακόμη «καθαρό» αγώνα τερματίζοντας στην τρίτη θέση, σε αντίθεση με τον R. Kubica που δεν απέφυγε το λάθος στην υπερειδική διαδρομή της Κυριακής, πέφτοντας από την τέταρτη θέση στην δωδέκατη.

Την πρώτη πεντάδα του Ράλλυ Αλσατίας συμπλήρωσαν οι D. Sordo με Hyundai i20 και M. Hirvonen με Ford Fiesta, ενώ ευχαριστημένος από την εξέλιξη του αγώνα μπορεί να δηλώνει και ο S. Ogier, ο οποίος εξασφάλισε τους βαθμούς της υπερειδικής διαδρομής, σημειώνοντας σε αυτή τον καλύτερο χρόνο.

1. Jari-Matti Latvala Volkswagen 2hr38m19.1s
2. Andreas Mikkelsen Volkswagen +44.8s
3. Kris Meeke Citroen +1m05.3s
4. Dani Sordo Hyundai +1m48.7s
5. Mikko Hirvonen M-Sport Ford +2m00.7s
6. Elfyn Evans M-Sport Ford +3m00.8s
7. Mads Ostberg Citroen +3m02.5s
8. Thierry Neuville Hyundai +4m08.4s
9. Bryan Bouffier Hyundai +4m12.9s
10. Martin Prokop Czech Ford +6m07.5s

auto.in.gr