H Honda δίνει συνέχεια στην προσπάθεια αναβάθμισης των σχεδιαστικών και μη χαρακτηριστικών του Civic, καθώς λίγους μήνες μετά το εμπορικό λανσάρισμα της έκδοσης 2014, επανέρχεται με την ανανεωμένη εκδοχή του μικρομεσαίου μοντέλου.

Οι αλλαγές φυσικά αφορούν και τους δύο τύπους αμαξώματος, έστω και αν στην περίπτωση του πεντάθυρου hatchback επεκτείνονται έως τον πίσω προφυλακτήρα.

Πριν φτάσεις έως εκεί, βέβαια, οφείλεις να αναφερθείς στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τα οποία ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.

Παρεμβάσεις ανάλογου χαρακτήρα παρατηρούνται και στο εσωτερικό τμήμα, καθώς σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η αίσθηση της ποιότητας έχουν αντικατασταθεί οι επενδύσεις των καθισμάτων και οι διακοσμητικές επιφάνειες των θυρών.

Παράλληλα, στο ανανεωμένο Honda Civic πραγματοποιεί την πρώτη του εμφάνιση το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της ιαπωνικής φίρμας, ενώ ακόμα πιο σημαντική είναι η παρουσία του συστήματος αυτόματης πέδησης σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Μιλώντας για εκδόσεις, το Civic Sport αποτελεί τη νέα προσθήκη στην γκάμα του ιαπωνικού μοντέλου και ταυτόχρονα τον σχεδιαστικό προπομπό του Civic Type R.

Στα μηχανικά μέρη, ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων θα παραμείνει η αιχμή του δόρατος για το ανανεωμένο Civic, «σκεπάζοντας» με τους 120 ίππους και τα 300 Nm ροπής, τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1,8 λίτρων.

auto.in.gr