Στον ΟΤΕ το έργο αναβάθμισης του Κέντρου Έκτακτης Ανάγκης 112
Στον ΟΤΕ ανατέθηκε, έπειτα από διαγωνισμό, το έργο αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει ο Ενιαίος Ευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης «112», τον οποίο διαχειρίζεται η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Στον ΟΤΕ ανατέθηκε, έπειτα από διαγωνισμό, το έργο αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει ο Ενιαίος Ευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης «112», τον οποίο διαχειρίζεται η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Το έργο περιλαμβάνει την υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης επικοινωνιών έκτακτης ανάγκης, καθώς και την προμήθεια του απαιτούμενου εξοπλισμού και λογισμικού για την υποστήριξη της λειτουργίας του 112.
Με την αναβάθμιση των συστημάτων το Κέντρο Έκτακτης Ανάγκης θα προσφέρει
- Άμεσο εντοπισμό της θέσης των καλούντων σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, οι οποίοι αδυνατούν να δηλώσουν τη θέση που βρίσκονται, από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
- Μαζική ειδοποίηση πολιτών και φορέων για συνθήκες έκτακτης ανάγκης
- Ενημέρωση του κοινού για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης μέσω εναλλακτικών καναλιών όπως το Διαδίκτυο και οι έξυπνοι οδικοί πίνακες.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και εθνικούς πόρους.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Στις πύλες του λιμανιού Βόλου οι πρώτοι αγρότες με τα τρακτέρ τους
- Το ευρωπαϊκό μπάσκετ «επέστρεψε» στο Ισραήλ (vid)
- Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες της Κρήτης – Οι επόμενες κινήσεις τους
- Κοζάνη: Πανικός από βροχή πυροτεχνημάτων μέσα στον κόσμο κατά το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου
- Μπαρτσελόνα: Στο Ισραήλ με άδεια ο Αραούχο για να αντιμετωπίσει τα ψυχολογικά προβλήματα
- Ζωγράφου: Για το φλας ο άγριος ξυλοδαρμός του οδηγού λεωφορείου – Άφαντος ο δράστης της επίθεσης
