Το ιαπωνικό SUV, έχοντας πλέον συμπληρώσει περίπου τέσσερα χρόνια παρουσίας του στην αγορά, προβάρει ορισμένες, ανανεωτικές, αλλαγές τις οποίες και εντοπίστηκε να δοκιμάζει με φόντο την αφιλόξενη και ιδιαιτέρως καυτή τους καλοκαιρινούς μήνες, Κοιλάδα του Θανάτου στις ΗΠΑ.

Σε ό,τι αφορά τις τροποποιήσεις του SUV, η ανανεωμένη εκδοχή της τέταρτης γενιάς του CR-V φαίνεται να διαθέτει πιο στενά φωτιστικά σώματα, μικρότερη γρίλια και ένα «ξαναγραμμένο» προφυλακτήρα που συνδυαστικά με την ανασχεδίαση των εισαγωγών αέρα, θα συντείνει σε ένα κομψότερο και λιγότερο «ογκώδες» μπροστινό τμήμα.

Στο πίσω τμήμα, κρίνοντας από τις καλυμμένες με καμουφλάζ επιφάνειες, ανασχεδιασμένα θα είναι τα φωτιστικά σώματα, η θύρα του πορτ μπαγκάζ και το κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, συντείνοντας σε μια κομψότερη εμφάνιση, κατ’ αντιστοιχία και με τις βελτιώσεις στο μπροστινό τμήμα.

Όπως και να έχει, τα ανασχεδιασμένα τμήματα δεν φαίνεται να μεταβάλλουν το προφίλ και τις οικείες αναλογίες του ιαπωνικού SUV.

Επίσης, δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται ορισμένες αλλαγές στο εσωτερικό που, προς το παρόν, διατηρεί τα γνώριμα στοιχεία του.

Εκεί που δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές είναι στην γκάμα κινητήρων η οποία, σε ό,τι αφορά το ευρωπαϊκό CR-V θα εξακολουθεί να ξεκινά από τον diesel i-DTEC των 1,6 λίτρων με απόδοση 120 ίππους, συνεχίζοντας με τον 2,2 λίτρων i-DTEC με 150 ίππους.

Τις βενζινοκίνητες εκδόσεις θα εξακολουθεί να εξοπλίζει, κατ’ αποκλειστικότητα, ο δίλιτρος i-VTEC με ισχύ 150 ίππων, ενώ σε συνάρτηση με την επιλογή κινητήρα οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν επιλέξουν και κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

AUTOMEDIA