Σχεδόν αθόρυβα η γερμανική φίρμα αποκάλυψε στην έκθεση του Πεκίνου την πρώτη τετρακύλινδρη Porsche μετά την 968, δηλαδή εδώ και 20 χρόνια, η οποία -υπό την μορφή της Macan- θα διατεθεί, αρχικά τουλάχιστον, στην ασιατική αγορά.

Η τετρακύλινδρη Macan εξοπλίζεται με, το γνωστό από το Golf, GTI δίλιτρο TSI σε αναβαθμισμένη εκδοχή ισχύος 240 ίππων και με απόδοση ροπής 350 Nm.

Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK και η νέα βασική έκδοση της Macan επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της αγγίζει τα 222 χλμ./ώρα. Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη οικονομίας η τετρακύλινδρη Macan απαιτεί 7,5 λίτρα/100 χλμ.

Εξωτερικά, η τετρακύλινδρη Macan ξεχωρίζει, φυσικά, από την απουσία των διακριτικών S ή Turbo που διακρίνουν τις άλλες εκδόσεις της, ενώ διαθέτει και διαφορετική εξάτμιση, έχοντας μόνο δύο κυκλικές απολήξεις, αντί τεσσάρων, ακροβολισμένες σε κάθε πλευρά του πίσω τμήματος.

Πέρα από την τετρακύλινδρη βενζινοκίνητη Macan η οποία θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης και κατόπιν παραγγελίας, η Porsche φέρεται να ετοιμάζει και μια αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη έκδοση του μικρότερου SUV της η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί και να διατεθεί κανονικά στην Ευρώπη όπου οι diesel εκδόσεις είναι πιο δημοφιλείς.

Auto Express