Οι νέοι κανονισμοί που διέπουν πλέον την κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού επέβαλαν την αλλαγή των μηχανικών συνόλων από ατμοσφαιρικά V8 μοτέρ 2,4 λίτρων σε V6 turbo 1,6 λίτρων, δημιουργώντας τεχνολογικά θαύματα όπως η υβριδική μονάδα ισχύος της Mercedes AMG Petronas F1 W05.

O συνδυασμός του turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού με το προηγμένο διπλό σύστημα ανάκτησης ενέργειας εξασφαλίζει ισχύ που φτάνει ακόμη και τους 760 ίππους, επιτρέποντας στα μονοθέσια να κινούνται με ταχύτητες παραπλήσιες εκείνων που βλέπαμε στις πίστες το 2013.