Οι Βαυαροί αποκάλυψαν την έκδοση παραγωγής της νέας BMW X4 η οποία, όπως και το ομώνυμο πρωτότυπο που προηγήθηκε, αποτελεί ένα μεσαίου μεγέθους SUV, σε διαστάσεις ανάλογες της Χ3, με τη διαφορά ότι ακολουθεί τον coupe έμπνευσης σχεδιαστικό προσανατολισμό της μεγαλύτερης Χ6, υποσχόμενη περισσότερο δυναμισμό.

Αναλυτικότερα, η νέα Χ4 είναι κατά 1,4 εκατοστό μεγαλύτερη σε μήκος από την Χ3 την οποία έχει ως αφετηρία φτάνοντας τα 4,67 μέτρα, ενώ ταυτόχρονα «στέκει» κατά 3,6 εκατοστά χαμηλότερα, με το ύψος της να σταματά στο 1,62 μ.

Επιπλέον, όπως σημειώνουν οι Βαυαροί οι θέσεις οδηγού και συνοδηγού βρίσκονται κατά 2,0 εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με την Χ3, ενώ η coupe οροφή της φτάνει το ψηλότερο σημείο της πάνω από τον οδηγό και, στη συνέχεια, κατεβαίνει καταλήγοντας στο πίσω τμήμα, όπου ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα σε μοτίβο L και, χαμηλότερα, μια σχεδίαση που παραπέμπει σε αεροδυναμικό διαχύτη.

Εκτός από τη χαρακτηριστική σιλουέτα της, η νέα Χ4 ξεχωρίζει αισθητικά από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, την προτεταμένη γρίλια που πλαισιώνεται από τα αιχμηρά κεντρικά φωτιστικά σώματα και συμπληρώνονται από τα διακριτά, στρογγυλά φώτα ομίχλης.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό της, η σχεδίαση μιμείται αυτή της Χ3 με το δέρμα και το καλής ποιότητας ματ πλαστικό να κυριαρχούν σε συνδυασμό με λεπτομέρειες στην απόχρωση του αλουμινίου και γυαλιστερό μαύρο πλαστικό στο κέντρο του ταμπλό όπου φιλοξενούνται οι διακόπτες και τα χειριστήρια.

Η διάταξη του εσωτερικού υπόσχεται άνετη φιλοξενία σε πέντε ενηλίκους, ενώ η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ανέρχεται σε 500 λίτρα. Το μέγεθος αυτό αυξάνεται σε 1.400 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων, τα οποία, αναλόγως τις ανάγκες μπορούν να αναδιπλωθούν και κατά 40/20/40.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα Χ4 θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις βενζίνης και ισάριθμες πετρελαίου σε συνδυασμό πάντα με τετρακίνηση.

Αναλυτικότερα την γκάμα βενζίνης θα απαρτίσουν οι γνωστοί προδιαγραφών Euro 6, δίλιτροι, τετρακύλινδροι TwinPower Turbo με ισχύ 184 ίππων και 245 ίππων, ενώ την κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση θα εξοπλίζει ένας εξακύλινδρος 3,0 λίτρων με απόδοση 306 ίππους και 400 Nm ροπής.
H τελευταία, xDrive35i, απαιτεί 5,5 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα, ενώ οι τιμές μέσης κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα οριοθετούνται στα 8,3 λίτρα/100 χλμ. και σε 193 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Στην κορυφή της πετρελαιοκίνητης γκάμας θα βρεθεί ένας εξακύλινδρος diesel με χωρητικότητα 3,0 λίτρων και απόδοση 313 ίππων και 630 Nm ροπής.

Οι επιδόσεις της κορυφαίας πετρελαιοκίνητης έκδοσης xDrive35d συνοψίζονται στη δυνατότητά της να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ, εξασφαλίζει μέση τιμή κατανάλωσης 6,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 157 γραμμ./χλμ.

Στη βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας η έκδοση XDrive20d η οποία εξοπλίζεται με δίλιτρο τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής, αναδεικνύεται στην πιο αποδοτική επιλογή απαιτώντας 5,0 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. συνδυαστικά και με ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης ενώ εκλύει στην ατμόσφαιρα 131 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Τις επιλογές πετρελαίου συμπληρώνει η έκδοση xDrive30d η οποία εξοπλίζεται με εξακύλινδρο diesel 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 258 ίππους και 560 Nm ροπής.

auto.in.gr