Νέος, twin-turbo πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων από τη Renault
Η γαλλική φίρμα παρουσιάζει ένα νέο διπλά υπερτροφοδοτούμενο diesel κινητήρα ο οποίος υπόσχεται επιδόσεις αντίστοιχες δίλιτρου κινητήρα προσφέροντας παράλληλα κατά 25% περισσότερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
H Renault παρουσίασε το νέο της, διπλά υπερτροφοδοτούμενο diesel κινητήρα 1,6 Energy dCi ο οποίος θα εξοπλίσει μεσαίες και μεγαλύτερες προτάσεις της στο κοντινό μέλλον.
Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 160 ίππους και 380 Nm ροπής, μεγέθη αντίστοιχα ενός δίλιτρου συνόλου, αλλά, με δεδομένη την χωρητικότητα των 1.598 κ.εκ. προσφέρει κατά 25% περισσότερη οικονομία.
Παράλληλα, χάρη στην παρουσία του δίδυμου των turbo η ροπή είναι διαθέσιμη σε ποσοστό 90% ήδη από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ, παράλληλα, εξασφαλίζεται γραμμική και ομαλή απόδοση στις υψηλές στροφές.
Επιπλέον, όπως σημειώνει η γαλλική φίρμα τα επίπεδα τριβής έχουν περιοριστεί αισθητά χάρη στο φινίρισμα των εκκεντροφόρων με DLC, ενώ έχει αξιοποιηθεί και ένα αποτελεσματικότερο σύστημα ψύξης με εγκάρσια διάταξη.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Renault, στην εξέλιξη του νέου κινητήρα σημαντικό ρόλο διαδραμάτισαν τα συμπεράσματα που εξήγαγε η γαλλική φίρμα από την εξέλιξη των turbo κινητήρων για τα μονοθέσια της F1, τα οποία κατά περίπτωση και στο μέτρο που είναι δυνατό εφάρμοσε και στο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο.
auto.in.gr
- Λίβανος: Τουλάχιστον 1 παιδί σκοτώνεται κάθε μέρα και άλλα 10 τραυματίζονται, λέει η UNICEF
- Αιμίλιος Παπαθανασίου: Εξελέγη στο συμβούλιο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ιστιοπλοΐας
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Νέα τρομο-ομάδα
- Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Σοκάρουν οι εικόνες μέσα από το διαμέρισμα – Βρέθηκαν όπλο και κινητό τηλέφωνο
- Η νύχτα που ο Λάνθιμος «ζήλεψε» τη σκηνοθεσία και το κάστινγκ του Μπαρτζώκα…
- Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Διχασμένη η ελληνική κοινωνία – Διαφορετικές γενιές, διαφορετικές απόψεις