Ο νέος πιανίστας Αλέξανδρος Δρόσος δίνει την πρώτη του συναυλία
Tην πρώτη συναυλία πιάνου θα δώσει ένα νέο μουσικό αίμα, ο Αλέξανδρος Δρόσος, την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής. Το πρόγραμμα δεν θα αποτελείται από κομμάτια γνωστών κλασικών συνθετών καθώς θα περιέχει μουσική του γάλλου συνθέτη Olivier Messiaen (1908-1992), του Ολλανδού συνθέτη Simeon Ten Holt (1923-2012), όπως και δύο δικά μου έργα (Ακολουθία & […]
Tην πρώτη συναυλία πιάνου θα δώσει ένα νέο μουσικό αίμα, ο Αλέξανδρος Δρόσος, την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
Το πρόγραμμα δεν θα αποτελείται από κομμάτια γνωστών κλασικών συνθετών καθώς θα περιέχει μουσική του γάλλου συνθέτη Olivier Messiaen (1908-1992), του Ολλανδού συνθέτη Simeon Ten Holt (1923-2012), όπως και δύο δικά μου έργα (Ακολουθία & The Abundant Lake).
Πιο συγκεκριμένα:
– Ακολουθία (2013). Μέρος μιας ευρύτερης (μη ολοκληρωμένης) σύνθεσης, με αναφορές στις ατελείωτες ώρες που, λίγο πολύ, όλοι περάσαμε μπροστά από video games.
– Olivier Messiaen, Vingt regards sur l’Enfant-Jésus, XV: Le baiser de l’Enfant-Jésus (1944). Το 15ο μέρος (‘Το φιλί του Βρέφους Ιησού’) από το βαθιά θρησκευτικό έργο ‘Είκοσι Στοχασμοί στο Βρέφος Ιησού’, του σπουδαίου αυτού συνθέτη, δασκάλου και ορνιθολόγου.
– The Abundant Lake (2011). Κομμάτι που απεικονίζει, μια λίμνη τις στιγμές της δημιουργίας της, στο πρώτο μέρος, και αναπαριστά την καθημερινή της υπάρξη στο δεύτερο. Έχει και μαθηματικά.
– Simeon Ten Holt, Canto Ostinato (1976-1979). Τέσσερα χρόνια του πήρε να το ολοκληρώσει. Το μινιμαλιστικό έργο-σταθμός για πολλαπλά πληκτροφόρα όργανα, σε εκδοχή για σόλο πιάνο. Ένα κομμάτι φτιαγμένο από κλασικές δυτικές αρμονίες, σε μία διαλογιστική δομή που προσφέρεται ως λευκός καμβάς για να πάρει την μορφή και την ουσία που ο καθένας θέλει να του προσδώσει.
Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου, 20:30, στην αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος