MINI Hatchback 5d 2014: Πρακτικότερο του πρακτικού
Μεγαλύτερο μεταξόνιο και δύο επιπλέον πόρτες θα διαθέτει η πρακτικότερη εκδοχή της τρίτης, κατά σειρά, γενιάς του ΜΙΝΙ Hatchback.
H εποχή που το Mini αποτελούσε ένα λιλιπούτειο και αποκλειστικά τρίθυρο αυτοκίνητο πόλης ανήκει στο μακρινό παρελθόν. Από την ημέρα που η βρετανική φίρμα πέρασε στα χέρια της BMW έγινε σαφές ότι τα μεγέθη ενός πραγματικού θρύλου της αυτοκίνησης πρόκειται σταδιακά να αυξηθούν.
Σήμερα, οι φήμες που ήθελαν την γκάμα του ΜΙΝΙ να πλαισιώνεται από μία ακόμη πεντάθυρη πρόταση -έχει προηγηθεί το μήκους τεσσάρων μέτρων Countryman- επιβεβαιώνονται με την πρώτη, ανεπίσημη εμφάνιση του MINI Hatchback 5d.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για την πεντάθυρη εκδοχή της τρίτης γενιάς του ΜΙΝΙ Hatchback, εκείνης δηλαδή που πρόκειται να διατεθεί στη χώρα μας τον προσεχή Μάρτιο.
Τόσο η τρίθυρη όσο και η πεντάθυρη εκδοχή του νέου ΜΙΝΙ Hatchback έχουν βασιστεί στη νέα πλατφόρμα του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών, η οποία πρόκειται να φιλοξενήσει -μεταξύ άλλων- και την πρώτη BMW με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Κρίνοντας από τις πρώτες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες του αυτοκινήτου, πέρα από την προφανή προσθήκη των δύο επιπλέον θυρών, αυξημένο εμφανίζεται το μεταξόνιο, σε αντίθεση με το μήκος των μπροστινών θυρών το οποίο έχει εμφανώς περιοριστεί.
Σε κάθε περίπτωση, η διαφοροποίηση των αναλογιών του πεντάθυρου MINI Hatchback δεν πρόκειται να οδηγήσει σε ουσιαστικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, τα οποία θα προέλθουν από τις εκδόσεις του τρίθυρου αμαξώματος.
Αυτό σημαίνει ότι το πεντάθυρο MINI Hatchback θα εφοδιάζεται στις εκδόσεις Cooper και Cooper D με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις, Cooper S και Cooper S JCW θα προσφέρονται με δίλιτρους κινητήρες βενζίνης, τεχνολογίας TwinPower Turbo.
AUTOMEDIA
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
