Την αποδοτικότερη και πιο ανταγωνιστική έκδοση της τέταρτης, κατά σειρά, γενιάς του CR-V υποδέχεται στην ελληνική αγορά η Honda.

To CR-V 1.6 i-DTEC, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα diesel χωρητικότητας 1.597 κ.εκ., ο οποίος προέρχεται από το Civic αποδίδοντας 120 ίππους και 300 Nm ροπής.

Η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς με τη βοήθεια ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, γεγονός που ευνοεί τόσο τις επιδόσεις όσο και την αποδοτικότητα του ιαπωνικού συνόλου.

Παρά το μήκος των 4,56 μέτρων και ειδικότερα το βάρος των 1.541 κιλών, το CR-V 1.6 i-DTEC επιταχύνεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητά του αγγίζει τα 182 χλμ./ώρα.

Αντιστοίχως, σύμφωνα με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 119 γρ./χλμ.

Η παρουσία του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων συνδυάζεται με αναβαθμίσεις στα περισσότερα μέρη του αυτοκινήτου, είτε αυτές έχουν να κάνουν με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και την αισθητή βελτίωση της ποιότητας κύλισης είτε με την περαιτέρω μείωση στο βάρος των επιμέρους μηχανικών μερών, όπως του συστήματος μετάδοσης.

Στη χώρα μας το CR-V 1.6 i-DTEC προσφέρεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, εκκινώντας από τα 27.170 ευρώ (τιμή με όφελος απόσυρσης).

Αναλυτικότερα, η «βασική» έκδοση Comfort περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακους, VSA, Hill Start Assist, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, ηχοσύστημα, υποδοχές USΒ και Aux-in, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, καθώς και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Στην έκδοση Εlegance των 28.470 ευρώ (τιμή με όφελος απόσυρσης) προσφέρονται επιπλέον οι προβολείς ομίχλης, η κάμερα οπισθοπορείας, ο συναγερμός, οι δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, οι αισθητήρες φώτων και βροχής, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες και το σύστημα ανοιχτής συνομιλίας, τεχνολογίας Bluetooth.

auto.in.gr