Η ελίτ των θαυμαστών της Vespa, του πιο εμβληματικού scooter της ιστορίας, έχει κι άλλο λόγο να χαίρεται. Μετά την παρουσίασή της στην Ευρώπη και το επίσημο ντεμπούτο της στην αγορά των ΗΠΑ, η Vespa 946 διατίθεται πλέον σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Η Vespa 946 είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστή. Η executive συλλεκτική εκδοχή του θρυλικού scooter έχει εμπνεύσει σχεδιαστικά και το νέο μοντέλο Vespa Primavera, το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο στις αρχές Νοεμβρίου.

Δύο μέρες μετά την επίσημη παρουσίαση της, ο κ. Roberto Colaninno, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio, παρέλαβε το ειδικό βραβείο Achievement in International Business σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Ουάσιγκτον.

Στην τελετή της βράβευσης παρευρέθηκαν προσκεκλημένοι όπως ο Pietro Grasso (πρόεδρος της ιταλικής Γερουσίας), ο Leon Panetta (πρώην διευθυντής της CIA), η Nancy Pelosi (μέλος της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων) καθώς και ο Louis J. Freeh (πρώην διευθυντής του FBI).

Το Piaggio Group Αμερικής, από την έδρα του στην Νέα Υόρκη, διαχειρίζεται όλα τα εμπορικά σήματα του ομίλου για τη Βόρεια, Κεντρική και Νότια Αμερική.

Ο όμιλος Piaggio κυριαρχεί στην αγορά των scooter της άλλης μεριάς του Ατλαντικού, με μερίδιο 23,1%, το οποίο εκτοξεύεται στο 36,5% για την κατηγορία scooter άνω των 50 κ.εκ.

Εκτός από το τμήμα πωλήσεων, ο όμιλος διαθέτει από το 2012 και ένα πρότυπο κέντρο σχεδιασμού και παραγωγής νέων προϊόντων στη Δυτική ακτή.

Το Group Advanced Design Centre, που εδρεύει στην Pasadena της California, συνεργάζεται τόσο με όλα τα υπόλοιπα κέντρα R&D της Piaggio ανά τον πλανήτη (Ιταλία, Κίνα, Ινδία, Βιετνάμ) όσο και με τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα του κόσμου.

Πέρα από την εφαρμογή σχεδιαστικών καινοτομιών, αυτό το Κέντρο Σχεδιασμού δίνει έμφαση στα projects που αφορούν στην ανάπτυξη κινητήρων με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθώς και στη χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας.

Ο κ. Colaninno τόνισε στην ομιλία του τη σημασία που έχει η συνολική παρουσία του Piaggio Group στην Αμερική, υπογραμμίζοντας πως η αποστολή του ομίλου είναι η διατήρηση της θέσης του παγκόσμιου «παίκτη» στην αγορά των δύο τροχών.

auto.in.gr