Λίγες ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα της στην έκθεση του Los Angeles και στη, συνέχεια, του Τόκυο, η γερμανική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα το πλήρες προφίλ της κορυφαίας έκδοσης του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας της.

Εξωτερικά η S 65 ΑΜG η οποία θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην LWB έκδοση αμαξώματος με το επιμηκυμένο μεταξόνιο, μπορεί να διατηρεί τη γνώριμη εμφάνιση της γερμανικής ναυαρχίδας χωρίς υπερβολές και εκπλήξεις και με τις γνωστές πινελιές των AMG προτάσεων.

Όπως και να έχει σε σχέση με την εμφάνιση, αυτό που έχει σημασία στην προκειμένη περίπτωση είναι αυτό που κρύβεται κάτω από τα γυαλιστερά μέταλλα της S-Class.

O λόγος για το θηριώδη διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 των 6,0 λίτρων με απόδοση 630 ίππων και 1.000 Nm ροπής διαθέσιμης μεταξύ των 2.300 σ.α.λ και 4.300 σ.α.λ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic επτά σχέσεων, επιτρέποντας στο πανίσχυρο γερμανικό sedan να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, με την αδιαμφισβήτητη ισχύ της η συγκεκριμένη έκδοση της S-Class με την υπογραφή της AMG περιγράφεται από τους Γερμανούς, ως “η πιο αποδοτική δωδεκακύλινδρη έκδοση επιδόσεων στον κόσμο τηρουμένων των αναλογιών ισχύος και ροπής”.

Αν και για τους υποψήφιους αγοραστές μάλλον αυτό δεν έχει και τόση σημασία, τoν παραπάνω ισχυρισμό καλούνται να στηρίξουν το μέγεθος μέσης κατανάλωσης των 11,9 λίτρων/100 χλμ. το οποίο αντιστοιχεί σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 279 γραμμ./χλμ.

Το προφίλ της S 65 AMG συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/40 R20 στον μπροστινό άξονα και 285/35 R20 στον πίσω, ενώ στις προαιρετικές επιλογές διατίθενται και κεραμικά δισκόφρενα 420 mm και κατά 20% ελαφρύτερα από αυτά του “βασικού” εξοπλισμού και τα οποία συνδυάζονται με βαμμένες δαγκάνες.

Στο βασικό εξοπλισμό της S 65 AMG ανήκουν συστήματα όπως το Magic Body Control και το Road Surface Scan καθώς και το ESP Dynamic Cornering Assist το οποίο εξαλείφει τα φαινόμενα υποστροφής.

auto.in.gr