Μαλακή και μέση γόμα στο Grand Prix της Ουγγαρίας
Οι στρατηγικές και οι μάχες που προέκυψαν στο Grand Prix της Γερμανίας με τους τύπους ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν, οδήγησαν την Pirelli να υιοθετήσει την ίδια τακτική και στoν αγώνα της Ουγγαρίας.
Πιο μαλακές γόμες αποφάσισε να διαθέσει η Pirelli στο Grand Prix της Ουγγαρίας, μετά και τις δομικές κατασκευαστικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε, υιοθετώντας σκελετό από Kevlar αντί για ατσάλι.
Η προμηθεύτρια εταιρεία ελαστικών της Formula 1 δέχτηκε κριτική, καθώς θεωρήθηκε πολύ συντηρητική η επιλογή της για χρήση της σκληρής και μέσης γόμας στην πίστα του Hungaroring.
Έτσι, αποφασίστηκε αλλαγή και οι γόμες που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες θα είναι η μαλακή και η μέση.
Όπως δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στο Grand Prix της Γερμανίας είχαν ως αποτέλεσμα διάφορες στρατηγικές που οδήγησαν σε θεαματικές μάχες μεταξύ της Red Bull και της Lotus. Για το λόγο αυτό, ο ίδιος συνδυασμός ελαστικών θα χρησιμοποιηθεί και στην Ουγγαρία.
Ο Ρ. Hembery πρόσθεσε επίσης ότι πιο σκληροί συνδυασμοί ελαστικών θα χρησιμοποιηθούν στις πίστες του Spa, της Monza και της Suzuka.
«Όταν πηγαίνουμε σε πιο απαιτητικές και γρήγορες πίστες, η καλύτερη επιλογή είναι η μέση και ση σκληρή γόμα. Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί και προεπιλογή για τη Monza, τη Suzuka και το Spa, όπου οι αγώνες είναι πιο επιθετικοί και πολύ πιο γρήγοροι», διευκρίνισε ο Ρ. Hembery.
auto.in.gr
- Ο Αντόνιο Κόστα απαντά στον Τραμπ: «Η απειλή πολιτικής παρέμβασης στην ΕΕ είναι απαράδεκτη»
- Παραπέμπονται για «εγκληματική οργάνωση» αγρότες στην Κρήτη – Λάδι στη φωτιά από την κυβέρνηση
- Ο Σάββας Παντελίδης αναλαμβάνει την ΑΕΛ Novibet
- ΕΦΕΤ: Ανακαλεί κατεψυγμένο μπιφτέκι λόγω σαλμονέλας
- Ουκρανία: Οι ΗΠΑ επιθυμούν να παραχωρήσει το Ντονμπάς, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο – «Σπόντες» Ευρωπαίων
- Xρυσές Σφαίρες 2026: One Battle After Another, Βουγονία και τέρατα – Όλες οι υποψηφιότητες



