Αλλαγές της Red Bull στη διαδικασία των pit stop
Έπειτα από το ατυχές συμβάν στο Γερμανικό Grand Prix, η Red Bull προχώρησε σε άμεσες τροποποιήσεις στη διαδικασία των pit stop.
Σε άμεσες αλλαγές προχώρησε η Red Bull, όσον αφορά το σχεδιασμό του αερόκλειδου και τη συνολική διαδικασία του pit stop, μετά το ατυχές συμβάν του Nurburgring, όπου κατά την αλλαγή ελαστικών του Mark Webber ο πίσω δεξιός τροχός δεν ασφάλισε και έφυγε από το μονοθέσιο.
Το συγκεκριμένο περιστατικό είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός εικονολήπτη. Με αφορμή το συγκεκριμένο γεγονός, στο εξής απαγορεύτηκε η πρόσβαση των τηλεοπτικών συνεργείων στο pit lane κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Έπειτα από λεπτομερή έρευνα της Red Bull, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα προέκυψε όταν ο αντίχειρας του ανθρώπου που χειριζόταν το αερόκλειδο, πάτησε κατά λάθος το σήμα «go», δίνοντας το πράσινο φως στον M. Webber να ξεκινήσει.
Έτσι, η Red Bull αποφάσισε να ανασχεδιάσει την εργονομική διάταξη των αερόκλειδων, έτσι ώστε τα πλήκτρα των εντολών να βρίσκονται σε τέτοια θέση που να μην μπορεί να πατηθεί κάτι κατά λάθος.
Επιπλέον, στο εξής κατά τη διάρκεια του pit stop, ο σηματωρός θα πρέπει να κρατά το μονοθέσιο μέχρι να δοθεί σαφές μήνυμα από τα τέσσερα άτομα που χειρίζονται τα αερόκλειδα.
auto.in.gr
- Αποχωρεί από τον Παναθηναϊκό ο Τζαβέλλας
- Λιανικό εμπόριο δύο ταχυτήτων [γράφημα]
- Μητσοτάκης: Υπεραμύνθηκε της εξωτερικής πολιτικής – Βλέπει Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας με Ερντογάν στις αρχές του 2026
- Μείωση των παραδόσεων Airbus τον Νοέμβριο μετά από τεχνικό πρόβλημα
- Γιατί το ότι έχω δουλέψει σε πανηγύρι θεωρείται κάτι κακό; Η Κόνι Μεταξά απαντά στον Τάσο Ξιαρχό
- LIVE: Μπενφίκα – Σπόρτινγκ Λισαβόνας
