Με συννεφιά αλλά στεγνές συνθήκες, ξεκίνησαν οι ελεύθερες δοκιμές στην πίστα του Nurburgring, ενόψει του γερμανικού Grand Prix.

Όπως ήταν λογικό, το ενδιαφέρον όλων ήταν στραμμένο στα ελαστικά της Pirelli, μετά τις κατασκευαστικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε η ιταλική εταιρεία.

Μόλις τέσσερα λεπτά μετά την έναρξη της περιόδου, ο Fernando Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα. Το μονοθέσιό του ακινητοποιήθηκε και μεταφέρθηκε στο γκαράζ της ομάδας. Οι μηχανικοί προσπάθησαν να επισκευάσουν τη βλάβη και ο Ισπανός επέστρεψε στην πίστα.

Όμως, αντιμετώπισε πάλι πρόβλημα, προκαλώντας ανησυχία στην ομάδα. Η ανακοίνωση της Scuderia έκανε λόγο για σφάλμα στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα.

Το αγωνιστικό τριήμερο δεν ξεκίνησε καλά για τη Ferrari, αφού και ο Felipe Massa επέστρεψε στο γκαράζ με πρόβλημα στο πίσω μέρος της F138. Η επίδοση του Βραζιλιάνου πιλότου τον κατέταξε στην έκτη θέση, τη στιγμή που ο team mate του δεν κατάφερε καν να πάρει χρόνο.

Στη Marussia o R. Gonzales αντικατέστησε τον Jules Bianci και αυτή ήταν η μοναδική αλλαγή όσον αφορά τους πιλότους. Οι δύο Red Bull παρέμειναν σε απραξία στο μεγαλύτερο μέρος της περιόδου. Ο Mark Webber επισκέφθηκε την πίστα στο δεύτερο μισό του 90λεπτου και ήταν αρκετά γρήγορος, κάνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg ήταν μεταξύ αυτών που έμειναν για περισσότερη ώρα στην πίστα. Οι πιλότοι της Mercedes ήταν οι ταχύτεροι κάνοντας παραπλήσιους χρόνους. Και οι δύο έδειξαν να έχουν πολύ καλό ρυθμό, έχοντας διαφορά πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τους υπόλοιπους.

Ο Sebastian Vettel προσπάθησε για κάτι καλό στο τελευταίο 15λεπτο, χωρίς όμως να πετύχει ανταγωνιστικό χρόνο.

O Adrian Sutil πιστοποίησε ακόμη μία φορά τα βήματα προόδου της Force India, κάνοντας την τέταρτη καλύτερη επίδοση. Ικανοποιητικός ήταν ο χρόνος του Kimi Raikkonen φέρνοντάς τον στην πέμπτη θέση.

Σημάδια προόδου έδειξε και η McLaren, με τον Jenson Button να κάνει πιο αισθητή την παρουσία του.

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών έκλεισε χωρίς απρόοπτα, όσον αφορά στα ελαστικά, καθώς δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα, ενώ θετική ήταν η εικόνα και στο ρυθμό φθοράς.

Grand Prix Γερμανίας 2013: Τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών 1

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά

1. Lewis Hamilton Mercedes 1:31.754
2. Nico Rosberg Mercedes 1:31.973 +0.219
3. Mark Webber Red Bull 1:32.789 +1.035
4. Adrian Sutil Force India 1:32.822 +1.068
5. Kimi Raikkonen Lotus 1:32.956 +1.202
6. Felipe Massa Ferrari 1:33.065 +1.311
7. Jenson Button McLaren 1:33.139 +1.385
8. Sebastian Vettel Red Bull 1:33.213 +1.459
9. Romain Grosjean Lotus 1:33.260 +1.506
10. Sergio Perez McLaren 1:33.456 +1.702
11. Paul di Resta Force India 1:33.493 +1.739
12. Nico Hulkenberg Sauber 1:33.810 +2.056
13. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:33.901 +2.147
14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1:33.976 +2.222
15. Pastor Maldonado Williams 1:34.025 +2.271
16. Valtteri Bottas Williams 1:34.200 +2.446
17. Esteban Gutierrez Sauber 1:34.437 +2.683
18. Charles Pic Caterham 1:35.674 +3.920
19. Max Chilton Marussia 1:35.987 +4.233
20. Giedo van der Garde Caterham 1:36.078 +4.324
21. Rodolfo Gonzalez Marussia 1:37.459 +5.705
22. Fernando Alonso Ferrari

auto.in.gr