Ο Nico Rosberg έφερε στην κορυφή τη Mercedes, στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Silverstone. Οριακά πίσω του, στη δεύτερη θέση, ήταν ο Mark Webber.

Μετά την πρωινή νεροποντή και την αγωνιστική απραξία της πρώτης περιόδου δοκιμών, οι ομάδες δεν είχαν άλλο χρόνο για χάσιμο. Μόλις ξεκίνησε το χρονόμετρο, βγήκαν όλοι οι πιλότοι στην πίστα, αρχικά με ενδιάμεσα ελαστικά για κάποιους γύρους αναγνώρισης.

Με το οδόστρωμα να έχει στεγνώσει σε μεγάλο βαθμό, όλοι επέστρεψαν γρήγορα στα pits για να αλλάξουν αρχικά στη σκληρή και στη συνέχεια σε μέση γόμα της Pirelli. O Daniel Ricciardo, ο οποίος ήταν ο πιο πρόθυμος για δοκιμές και ταυτόχρονα ο ταχύτερος στην πρώτη περίοδο δοκιμών, συνέχισε με εξίσου γρήγορο ρυθμό, όπως και ο Paul di Resta.

O team mate του Nico Rosberg, Lewis Hamilton, προσπάθησε αλλά ήταν αρκετά πιο αργός. Ο Sebastian Vettel είχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της περιόδου. Όμως, λίγα λεπτά πριν από το τέλος, ο Mark Webber τον εκτόπισε στην τρίτη θέση με ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά.

Σημειώνεται ότι ο Αυστραλός έμεινε αρκετή ώρα στο γκαράζ ως θεατής και έκανε τους λιγότερους γύρους από όλους. Όταν αποφάσισε να βγει για δοκιμές, εντυπωσίασε.

Μεγάλη διαφορά στην επίδοσή τους είχαν οι δύο Lotus. O Romain Grosjean ήταν σημαντικά ταχύτερος και κατέλαβε την ένατη θέση, τη στιγμή που ο Kimi Raikkonen δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 13η θέση.

Απογοητευτική ήταν η διαδικασία για τις δύο Ferrari. O Fernando Alonso ήταν δέκατος με σημαντικά πιο αργό χρόνο σε σχέση με αυτόν του N. Rosberg. Χειρότερη ήταν η εξέλιξη για τον Felipe Massa. Μόλις στον έβδομο γύρο, είχε έξοδο, έπειτα από υπερστροφή διαρκείας, χτυπώντας την F138 στα προστατευτικά ελαστικά.

Το μονοθέσιο ακινητοποιήθηκε στην είσοδο των pits και η κίτρινη σημαία παρέμεινε μέχρι να το απομακρύνουν οι γερανοί. Ο Βραζιλιάνος δεν χτύπησε, ωστόσο το μονοθέσιό του υπέστη αρκετή ζημιά στην εμπρός ανάρτηση και μεταφέρθηκε στο γκαράζ της ομάδας για τις απαραίτητες επισκευές, χάνοντας όλη την υπόλοιπη περίοδο.

Πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους πέτυχαν οι δύο Toro Rosso, με τους Daniel Ricciardo και Jean-Eric Vergne να καταλαμβάνουν την έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα.

Εκτός ρυθμού ήταν πάλι οι δύο McLaren. O Jenson Button το αναγνωρίζει καθώς δήλωσε ότι η νίκη στον εντός έδρας αγώνα θα ερχόταν μόνο με ένα θαύμα. Στην 11η θέση και με ενάμισι δευτερόλεπτο διαφορά από την κορυφή, γνωρίζει ότι θα έχει δύσκολο έργο.

Απογοητευτικός ήταν και ο team mate του, Sergio Perez, μόλις στη 14η θέση. Την παράσταση έκλεψε ο Nico Hulkenberg, μιλώντας μέσω ασυρμάτου με την ομάδα του. Στην προσπάθειά του να περάσει τον Jules Bianchi είπε έκπληκτος: Ακόμη και με DRS δεν μπορούμε να περάσουμε μια Marussia!

GP Μ. Βρετανίας 2013: Τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών 2

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά

1. Nico Rosberg Mercedes 1:32.248
2. Mark Webber Red Bull 1:32.547 + 0.299
3. Sebastian Vettel Red Bull 1:32.680 + 0.432
4. Paul di Resta Force India 1:32.832 + 0.584
5. Lewis Hamilton Mercedes 1:32.911 + 0.663
6. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:33.171 + 0.923
7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1:33.290 +1.042
8. Adrian Sutil Force India 1:33.313 +1.065
9. Romain Grosjean Lotus 1:33.322 +1.074
10. Fernando Alonso Ferrari 1:33.494 +1.246
11. Jenson Button McLaren 1:33.740 +1.492
12. Nico Hulkenberg Sauber 1:33.896 +1.648
13. Kimi Raikkonen Lotus 1:34.120 +1.872
14. Sergio Perez McLaren 1:34.130 +1.882
15. Esteban Gutierrez Sauber 1:34.998 +2.750
16. Valtteri Bottas Williams 1:35.070 +2.822
17. Pastor Maldonado Williams 1:35.127 +2.879
18. Jules Bianchi Marussia 1:35.802 +3.554
19. Giedo van der Garde Caterham 1:35.984 +3.736
20. Charles Pic Caterham 1:36.079 +3.831
21. Max Chilton Marussia 1:37.329 +5.081
22. Felipe Massa Ferrari 1:43.466 +11.218

auto.in.gr