Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Ο Novikov νικητής στην πρώτη Ε.Δ., εκτός οι Ogier και Αθανασούλας
Ο Ρώσος Evgeny Novikov ήταν ο νικητής στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο Evgeny Novikov ήταν ο νικητής στην πρώτη Ειδική Διαδρομή «Κινέτα-Πίσσια» του Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Ρώσος με Ford Fiesta RS ήταν 20 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο, Dani Sordo με Citroen DS3.
Καταστροφικά ξεκίνησε ο αγώνας για τον Sebastien Ogier, καθώς το VW Polo R ακινητοποιήθηκε από μηχανικό πρόβλημα στο τρίτο χρονομετρημένο τμήμα της Ε.Δ.
Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Mads Ostberg, ο οποίος από το πρώτο κιόλας κομμάτι της Ε.Δ. έχασε σχεδόν 2,5 λεπτά, προφανώς από σκασμένο λάστιχο. Το επισκεύασε και συνέχισε προσπαθώντας να καλύψει το χαμένο έδαφος, αλλά έμεινε χαμηλά, στην 11η θέση.
Ο Mikko Hirvonen μέχρι το πέμπτο ενδιάμεσο τμήμα της Ειδικής Διαδρομής, μήκους 47,7 χλμ. είχε βάλει πλώρη για την πρωτιά. Στο τελευταίο τμήμα όμως, έχασε 35 δευτερόλεπτα και έπεσε στην 21η θέση.
Προσεκτικός ο Robert Kubica, ανέβηκε στην ένατη θέση της κατάταξης και είναι ο πρώτος στην κατηγορία WRC 2.
Με το αριστερό ξεκίνησαν τα ελληνικά πληρώματα. Ο Λάμπρος Αθανασούλας και Θέμης Χαλκιάς εγκατέλειψαν στη μέση της διαδρομής.
Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Αποτελέσματα 1ης Ειδικής Διαδρομής Κινέτα – Πίσσια
Οδηγός Χρόνος Διαφορά
| 1. | E. NOVIKOV | 32:58.6 | 0.0 |
| 2. | D. SORDO | 33:19.2 | +20.6 |
| 3. | J. LATVALA | 33:34.9 | +36.3 |
| 4. | T. NEUVILLE | 33:36.9 | +38.3 |
| 5. | A. MIKKELSEN | 33:53.0 | +54.4 |
| 6. | N. AL ATTIYAH | 33:56.1 | +57.5 |
| 7. | M. PROKOP | 34:32.9 | +1:34.3 |
| 8. | K. AL QASSIMI | 35:11.9 | +2:13.3 |
| 9. | R. KUBICA | 35:50.2 | +2:51.6 |
| 10. | Y. PROTASOV | 36:10.7 | +3:12.1 |
| 11. | M. OSTBERG | 36:14.6 | +3:16.0 |
| 12. | O. KIKIRESHKO | 36:21.2 | +3:22.6 |
| 13. | V. GORBAN | 36:21.8 | +3:23.2 |
| 14. | A. AL-KUWARI | 36:31.8 | +3:33.2 |
| 15. | S. AKSA | 36:37.1 | +3:38.5 |
| 16. | L. BERTELLI | 36:57.0 | +3:58.4 |
| 17. | O. TAMRAZOV | 37:47.0 | +4:48.4 |
| 18. | R. AL KETBI | 38:09.0 | +5:10.4 |
| 19. | A. VILLANUEVA | 38:18.7 | +5:20.1 |
| 20. | J. ALONSO | 38:51.4 | +5:52.8 |
| 21. | M. HIRVONEN | 38:54.8 | +5:56.2 |
| 22. | A. SMAILOV | 39:12.5 | +6:13.9 |
| 23. | Y. LEMES | 39:46.0 | +6:47.4 |
| 24. | J. SUAREZ | 40:07.0 | +7:08.4 |
| 25. | N. FUCHS | 40:23.3 | +7:24.7 |
| 26. | Y. VAZHEEVSKYI | 40:51.2 | +7:52.6 |
| 27. | M. KOCI | 40:55.4 | +7:56.8 |
| 28. | P. TIDEMAND | 42:27.1 | +9:28.5 |
| 29. | M. VALLARIO | 42:28.1 | +9:29.5 |
| 30. | A. AMBERG | 43:28.3 | +10:29.7 |
| 31. | R. TRIVINO | 44:02.6 | +11:04.0 |
auto.in.gr
- Σομαλιλάνδη: «Επικίνδυνο προηγούμενο» η αναγνώρισή της από το Ισραήλ, προειδοποιεί η Αφρικανική Ενωση
- Ουκρανία: Ο Ζελένσκι εμπλέκει και τη Λευκορωσία στον πόλεμο με τη Ρωσία
- The Cure: Πέθανε ο Πέρι Μπαμόντε κιθαρίστας και κιμπορντίστας του συγκροτήματος
- Η Ουκρανία σε συναγερμό – Επίθεση με βαλλιστικούς πυραύλους δέχεται το Κίεβο
- Υεμένη: Εκκληση από ΗΠΑ για αυτοσυγκράτηση – Απέφυγαν να πάρουν θέση
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Γιατί η νύχτα θα κρατήσει πολύ ακόμα