GP Μονακό 2013: Ο Ν. Rosberg ταχύτερος και στις ελεύθερες δοκιμές 3
Με καθολική επικράτηση του Nico Rosberg ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες δοκιμές στο Grand Prix του Μονακό. Η τελευταία περίοδος ήταν επεισοδιακή, καθώς διακόπηκε τρεις φορές λόγων ατυχημάτων.
Ο Nico Rosberg ήταν πάλι ο ταχύτερος στην, επεισοδιακή, τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, η οποία διακόπηκε τρεις φορές με κόκκινη σημαία λόγω ατυχημάτων.
Ο Γερμανός πιλότος της Mercedes απέδειξε ότι έχει τον καλύτερο ρυθμό στο circuit του Μονακό, μετά τις πρωτιές του και στις προηγούμενες δύο περιόδους.
Ο Romain Grosjean έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, ενώ στην Red Bull, μάλλον βρήκαν το μυστικό στις ρυθμίσεις και βελτιώθηκαν σημαντικά, με τον Sebastian Vettel να καταλαμβάνει την τρίτη θέση.
Ο Felipe Massa, έχοντας κάνει έναν γύρο για να ζεστάνει την πολύ μαλακή γόμα, ξεκίνησε τη γρήγορη χρονομετρημένη προσπάθειά του. Όμως, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, προφανώς από κάποιο μηχανικό πρόβλημα, το μονοθέσιό του έδειξε να μην ανταποκρίνεται στην αλλαγή κατεύθυνσης.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος μπλόκαρε τα φρένα, αρχικά χτύπησε με δύναμη στις πλευρικές μπαριέρες και στη συνέχεια προέκρουσε στην κορυφή της στροφής Sainte Devote, κάνοντας μεγάλη ζημιά στην F128. Η κόκκινη σημαία διέκοψε προσωρινά τις προσπάθειες των πιλότων μέχρι να καθαρίσει η άσφαλτος από τα θραύσματα.
Δεν πρόλαβε καν να ξεκινήσει η διαδικασία και η κόκκινη σημαία επανήλθε, όταν ο Andrian Sutil έχασε τον έλεγχο της Force India, προφανώς λόγω κρύων ελαστικών, και χτύπησε στις μπαριέρες της στροφής Massenet.
O Romain Grosjean είχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και ξεκίνησε τις προσπάθειές του για κάτι ακόμη καλύτερο. Όμως, στη στροφή Sainte Devote πάτησε στο κερμπ, έχασε το πίσω μέρος της Lotus και χτύπησε το μονοθέσιό του ακριβώς στο ίδιο σημείο όπου είχε ατύχημα και ελεύθερες δοκιμές 2 της Πέμπτης 23 Μαΐου.
Κάπως έτσι η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών έληξε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας. Με ελάχιστη διαφορά από το χρόνο του S. Vettel, στην τέταρτη θέση, ήταν ο Fernando Alonso. O Ισπανός, όπως και ο Lewis Hamilton που ήταν πίσω του, δεν κατάφεραν να βρουν ελεύθερη διαδρομή για να επιχειρήσουν κάτι καλύτερο.
Ο Kimi Raikkonen, είχε κι αυτός πρόβλημα με τη θερμοκρασία των ελαστικών του. Στην στροφήMirabeau «έχασε» τα φρένα, αλλά χωρις δυσάρεστα επακόλουθα.
Πίσω του, στην έβδομη θέση, ο Mark Webber, όταν έφερε την πολύ μαλακή γόμα σε θερμοκρασία λειτουργίας, είτε συνάντησε κίνηση, είτε επέστρεψε στα pits λόγω κόκκινης σημαίας.
Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονος ότι από τον δεύτερο καλύτερο χρόνο του Romain Grosjean, μέχρι τον 13ο χρόνο του Jean Eric Vergne, η διαφορά είναι μικρότερη από ένα δευτερόλεπτο.
Grand Prix Μονακό 2013: Αποτελέσματα ελεύθερων δοκιμών 3
Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
| 1. Nico Rosberg | Mercedes | 1:14.378 | |
| 2. Romain Grosjean | Lotus | 1:15.039 | + 0.661 |
| 3. Sebastian Vettel | Red Bull | 1:15.261 | + 0.883 |
| 4. Fernando Alonso | Ferrari | 1:15.286 | + 0.908 |
| 5. Lewis Hamilton | Mercedes | 1:15.311 | + 0.933 |
| 6. Kimi Raikkonen | Lotus | 1:15.380 | +1.002 |
| 7. Mark Webber | Red Bull | 1:15.550 | +1.172 |
| 8. Paul di Resta | Force India | 1:15.594 | +1.216 |
| 9. Pastor Maldonado | Williams | 1:15.861 | +1.483 |
| 10. Nico Hulkenberg | Sauber | 1:15.926 | +1.548 |
| 11. Sergio Perez | McLaren | 1:15.958 | +1.580 |
| 12. Jenson Button | McLaren | 1:15.976 | +1.598 |
| 13. Jean-Eric Vergne | Toro Rosso | 1:15.976 | +1.598 |
| 14. Daniel Ricciardo | Toro Rosso | 1:16.060 | +1.682 |
| 15. Adrian Sutil | Force India | 1:16.068 | +1.690 |
| 16. Felipe Massa | Ferrari | 1:16.105 | +1.727 |
| 17. Esteban Gutierrez | Sauber | 1:16.427 | +2.049 |
| 18. Valtteri Bottas | Williams | 1:16.933 | +2.555 |
| 19. Charles Pic | Caterham | 1:17.902 | +3.524 |
| 20. Giedo van der Garde | Caterham | 1:18.102 | +3.724 |
| 21. Jules Bianchi | Marussia | 1:18.706 | +4.328 |
| 22. Max Chilton | Marussia | 1:19.228 | +4.850 |
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
