Την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών για το ελαιόλαδο στηρίζει η Κομισιόν
Η Κομισιόν επικύρωσε την Τετάρτη τα μέτρα που αποσκοπούν στην καλύτερη πληροφόρηση των καταναλωτών όσον αφορά το ελαιόλαδο, που θα επιτευχθεί με τη βελτίωση των ετικετών από την 1η Ιανουαρίου 2014, στο πλαίσιο ενός σχεδίου δράσης για τη στήριξη του ελαιοπαραγωγικού τομέα.
Η Κομισιόν επικύρωσε την Τετάρτη τα μέτρα που αποσκοπούν στην καλύτερη πληροφόρηση των καταναλωτών όσον αφορά το ελαιόλαδο, που θα επιτευχθεί με τη βελτίωση των ετικετών από την 1η Ιανουαρίου 2014, στο πλαίσιο ενός σχεδίου δράσης για τη στήριξη του ελαιοπαραγωγικού τομέα.
«Οι ετικέτες θα πρέπει να αναγράφουν, πιο ευδιάκριτα και ευανάγνωστα, την ονομασία και την προέλευση του προϊόντος», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Κομισιόν.
Στα μπουκάλια του ελαιολάδου που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες των εστιατορίων θα εφαρμοστεί ένα σύστημα που θα αποτρέπει την επαναχρησιμοποίησή τους, αφού καταναλωθεί το περιεχόμενο που αναγράφεται στην ετικέτα.
Τον Ιούνιο του 2012 οι Βρυξέλλες είχαν παρουσιάσει ένα σχέδιο δράσης για τη στήριξη των ελαιοπαραγωγών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητά τους και ταυτόχρονα να ενημερώνονται καλύτερα οι καταναλωτές για τα προϊόντα τους.
Άλλα μέτρα προβλέπουν την ένταση των ελέγχων για την ποιότητα του ελαιολάδου από το 2014, καθώς και την ενίσχυση των κυρώσεων στην περίπτωση νοθείας του προϊόντος.
Η ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός, καταναλωτής και εξαγωγέας ελαιολάδου παγκοσμίως.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Γαλλικό
- Ζελένσκι: Έφτασε στο Μαϊάμι για τη συνάντηση με τον Τραμπ – Ανάρτηση Ντμιτρίεφ κατά «πολεμοκάπηλων»
- Η (πρώτη) «μητέρα των μαχών»
- Νέα Αριστερά: Το Μαξίμου «ρίχνει μαύρο» στην Βουλή καταργώντας την ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση των εξεταστικών
- Οι φωτογραφίες του Associated Press που όρισαν τη χαοτική χρονιά του 2025
- Σουηδία: Τρεις οι νεκροί από την καταιγίδα Γιοχάνες
- Παναθηναϊκός: Χωρίς 5 παίκτες η προπόνηση, βελτιώνεται η κατάσταση με τη γρίπη
