Το ενδεχόμενο της προσθήκης ενός μικρού διθέσιου sportscar στην γκάμα της Maserati δείχνει να γίνεται ολοένα και πιο πιθανό, σύμφωνα με τις δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας για την Eυρώπη Giulio Pastore.

“Δεν θέλουμε να χάσουμε το sport στοιχείο από την ταυτότητα της Maserati ως φίρμας. Το 2015 θα υπάρξουν η νέα GranCabrio και η νέα Granturismo ενώ, ένα χρόνο μετά από αυτές, σκεφτόμαστε να λανσάρουμε ένα νέο μικρότερο sportscar”, δήλωσε ο Ιταλός, επιβεβαιώνοντας την άφιξη της μικρής Maserati το 2016, την οποία άλλωστε έχει προαναγγείλει παλιότερα και ο διευθύνων σύμβουλος της φίρμας από την Modena, Harald Wester.

Η νέα πρόταση, λοιπόν, αποτελεί ενός είδους κοινό μυστικό το οποίο σύμφωνα με τις πληροφορίες που το συνοδεύουν θα είναι κεντρομήχανο, ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο G. Pastore, δεν θα έχει ως αφετηρία την Alfa Romeo 4C.

“Θα πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι πιο sport που να ταιριάζει με την Maserati” διευκρίνισε.

Όπως και να έχει, το νέο sportscar θα είναι αυστηρά διθέσιο και μικρότερο σε μέγεθος από την επόμενη γενιά της GranTurismo, η οποία, με τη σειρά της, θα μειώσει τις διαστάσεις της και θα μετατραπεί σε 2+2 θέσεων τετραθέσιο, προς όφελος περισσότερου δυναμισμού.

Αν και προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί η επακριβής θέση του νέου μοντέλου στην γκάμα, δεδομένο είναι ότι θα πρόκειται για το πιο sport μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Εξάλλου, όπως ανακοίνωσε ο G.Pastore, δεν πρόκειται να υπάρξει, πλέον, ένα supercar στην γκάμα της φίρμας με αφετηρία της LaFerrari, όπως είχε γίνει στο παρελθόν με την βασισμένη στην Ferrari Enzo, Maserati MC12.

Ανεξαρτήτως των supercar εξελίξεων στη φίρμα, κάτι που σίγουρα αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του νέου sportscar είναι η εμπορική πορεία της νέας Ghibli και της Quattroporte. Και από αυτό το μέτωπο, όμως, τα νέα είναι καλά μιας και οι 6.100 πωλήσεις της Quattroporte μέχρι στιγμής έχουν ξεπεράσει τους στόχους και τις προσδοκίες.

auto.in.gr