Volvo S60 Polestar 2013: Αυθεντικός Βίκινγκ
Η σουηδική φίρμα αποκαλύπτει την ισχυρότερη έκδοση του S60 με την υπογραφή της Polestar με ισχύ 350 ίππων και συνολικές βελτιώσεις που δεν έχουν αφήσει -μηχανικό- εκατοστό απείραχτο προς όφελος μιας δυναμικότερης συμπεριφοράς.
Ξεκινώντας από την «καρδιά» της έκδοσης επιδόσεων του σουηδικού sedan, το S60 Polestar εξοπλίζεται με έναν εξακύλινδρο κινητήρα Τ6 χωρητικότητας 2.593 κ.εκ. o οποίος αποδίδει 350 ίππους και περισσότερα από 500 Nm ροπής διαθέσιμης μεταξύ 2.800-4.750 σ.α.λ., όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η σουηδική φίρμα.
Τον μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με launch control, που σε συνδυασμό με το βελτιωμένο από την Polestar, σύστημα τετρακίνησης Haldex στέλνει την ισχύ των 350 ίππων και στους τέσσερις τροχούς.
Επιπλέον των αναβαθμίσεων στο σύστημα μετάδοσης, ο βελτιωτικός οίκος της σουηδικής φίρμας έχει παρέμβει επίσης στο λογισμικό του κινητήρα ο οποίος έχει αποκτήσει καινούριο εναλλάκτη, μεγαλύτερη τουρμπίνα με την υπογραφή της Borg Warner, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων το οποίο καταλήγει σε δύο απολήξεις 3,5 ιντσών από ανοξείδωτο χάλυβα.
Ως αποτέλεσμα των αναβαθμίσεων, το S60 Polestar μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα, με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή.
Αναβαθμισμένη, αναλόγως με τον προσανατολισμό της έκδοσης είναι και η ανάρτηση η οποία, μεταξύ άλλων, διαθέτει σφιχτότερα ελατήρια, αμορτισέρ Ohlins, και αντιστρεπτικές δοκούς θόλων ενισχυμένες με ανθρακονήματα.
Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο διαθέτει αεριζόμενα δισκόφρενα Brembo διάστασης 336×29 χιλιοστών στον μπροστινό άξονα και 302×22 χιλιοστών στον πίσω.
Το προφίλ της έκδοσης συμπληρώνουν οι τροχοί των 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 235/40.
Από το, συνολικού βάρους 1.684 κιλών, S60 Polestar δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι βελτιώσεις στην αεροδυναμική του οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν νέα splitter στις δύο γωνίες του νέου και αιχμηρότερου σχεδιαστικά μπροστινού προφυλακτήρα, την αεροτομή και τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω.
Στο εσωτερικό, την έκδοση διαχωρίζουν από τις υπόλοιπες ο χαρακτηριστικός επιλογέας ταχυτήτων, οι επενδύσεις στα καθίσματα και στο εσωτερικό των θυρών και φυσικά το λογότυπο της έκδοσης, σε καθίσματα, στο κατώτερο εσωτερικό τμήμα των θυρών και στο τιμόνι.
auto.in.gr
- «Ήταν ποιητικό» – Έρθα Κιτ, η τραγουδίστρια του «Santa Baby» πέθανε την ημέρα των Χριστουγέννων του 2008
- ΗΠΑ: Η οικογενειακή χριστουγεννιάτικη φωτογραφία του Τζο Μπάιντεν τραβά την προσοχή… για λάθος λόγο
- «Η Γιουβέντους πάει να πάρει τον Φρατέζι από την Ίντερ»
- Αλλάζει το σκηνικό του καιρού – Από τα Χριστούγεννα με βροχές στην «ψυχρή» και χιονισμένη Πρωτοχρονιά
- Σουηδία: Μία νεκρή και δύο τραυματίες μετά από επίθεση σε σπίτι στην Μπόντεν – Σκότωσε τον δράστη η Αστυνομία
- Γαλλία: Το 2025, η επιθυμία των Γάλλων να εγκαταλείψουν τη χώρα έφτασε σε υψηλό όλων των εποχών
