Δύο ζώνες DRS στην πίστα της Shanghai
Εκτός από την μεγάλη πίσω ευθεία, το DRS θα ενεργοποιείται και στη μικρή ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα για περισσότερες προσπεράσεις.
Δύο ζώνες ενεργοποίησης του DRS θα έχει το Grand Prix της Κίνας. Είναι η πρώτη φορά που ισχύει αυτό στη σύντομη ιστορία του συγκεκριμένου αγώνα και η απόφαση αυτή έρχεται ως συνέχεια της ίδιας τακτικής που υιοθετήθηκε και στην πίστα της Sepang στη Μαλαισία.
Τα σημεία ανίχνευσης που όρισε η FIA για την πίστα της Κίνας είναι, αυτό που προϋπήρχε στην είσοδο της στροφής 12 πριν την πίσω ευθεία και το νέο σημείο στην είσοδο της στροφής 16 η οποία οδηγεί στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.
Το σύστημα DRS αφορά στην κινητή πτέρυγα της πίσω αεροτομής η οποία ενεργοποιείται αν η διαφορά από το προπορευόμενο μονοθέσιο είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Με το DRS ενεργοποιημένο, το μονοθέσιο αποκτά αεροδυναμικό πλεονέκτημα σε σχέση με αυτό που προπορεύεται, βοηθώντας έτσι την προσπέραση.
auto.in.gr
- Με ντέρμπι Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός ξεκινά το 2026 στην Ευρωλίγκα
- Τράπεζα της Ελλάδος: Τι αλλάζει στη στρατηγική της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό
- Ισοπαλία στο Μαρόκο – Μάλι (1-1), με τον Ελ Κααμπί βασικό
- Μπαρτζώκας: «Ήταν πολύ σημαντικό να κερδίσουμε»
- Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – Νιούκαστλ 1-0: Τρίποντο με «υπογραφή» Ντόργκου
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 27.12.2025]
