Ο Jorge Lorenzo ήταν ο νικητής στο πρώτο Grand Prix της χρονιάς. Πίσω του, στη δεύτερη θέση, ο Valentino Rossi, θυμίζοντας τον γνωστό μαχητικό Παγκόσμιο Πρωταθλητή, τερμάτισε δεύτερος. Το σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Marc Marquez, ο οποίος έδειξε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φανάρια, το σκηνικό θύμισε πολύ την περσινή περίοδο, με πολύ καλή εκκίνηση από τον Danny Pedrosa να περνάει στη δεύτερη θέση και στο τέλος της ευθείας της εκκίνησης-τερματισμού να βρίσκεται σε απόσταση βολής από τον πίσω τροχό του Jorge Lorenzo. Πολύ δυνατή εκκίνηση έκανε και ο Andrea Dovisiozo, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση.

Ο Valentino Rossi έκανε τα μαγικά του και προς στιγμήν ανέβηκε τέταρτος. Ωστόσο δύο απανωτά λάθη του στα φρένα ήταν αρκετά για να χάσει χρόνο και να επιστρέψει στις πιο πίσω θέσεις. Στους τρεις πρώτους γύρους, οι Andrea Doviziozo και Carl Crutchlow είχαν τη δική τους αναμέτρηση, με τον Βρετανό να επικρατεί και να διατηρείται κοντά στους πρωτοπόρους.

Πίσω τους ο Marc Marquez «ζύγιζε» την κατάσταση και πίεσε προς στιγμήν περνώντας και τους δύο. Έφτασε τον ομόσταυλό του στη Honda, D. Pedrosa, και χωρίς να τον πιέσει ιδιαίτερα ακολούθησε το ρυθμό του.

Η εικόνα του αγώνα έμεινε ίδια μέχρι τον 10ο γύρο χωρίς μεγάλες μάχες. Ο Stefan Bradl, προσπαθώντας να περάσει τον Valentino Rossi, «έχασε» τον εμπρός τροχό, είχε μια ευτυχώς ανώδυνη πτώση και εγκατέλειψε.

Στην κορυφή ο Jorge Lorenzo ξεμάκραινε συνέχεια έχοντας κάνει διαφορά μεγαλύτερη των τεσσάρων δευτερολέπτων από το «τρενάκι» των D. Pedrosa – M. Marquez – C. Crutchlow. Τα καλύτερα άρχισαν 11 γύρους πριν από το τέλος, όταν ο M. Marquez έκανε κάποιες απόπειρες να περάσει τον Ισπανό «ομόσταυλό» του.

O V. Rossi, σε πολύ καλό ρυθμό, μείωνε συνέχεια τη διαφορά από τους πρωτοπόρους και δέκα γύρους πριν από το τέλος άρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία του μέχρι που έφτασε στο ένα δευτερόλεπτο πίσω τους.

Ο M. Marquez αυτό που έκανε ήταν να «φυλάει» τα ελαστικά του. Εκεί που έδειχνε ότι προσπαθεί να κρατήσει πίσω του τον C. Crutchlow, με μια εξαιρετική κίνηση πέρασε στα φρένα τον D. Pedrosa και ανέβηκε στη δεύτερη θέση.

Πέντε γύρους πριν από το τέλος, ο V. Rossi πέρασε τον C. Crutchlow και άρχισε την επίθεσή του στις Honda. Η μονομαχία του με τον D. Pedrosa δεν κράτησε πολύ και ο Ιταλός ανέβηκε στην τρίτη θέση.

Δίνοντας μια πολύ θεαματική μάχη με τον M. Marquez και με τον «μικρό» να «ντριφτάρει» και να αμύνεται με όποιον τρόπο μπορεί, τελικά ο V. Rossi πέρασε δεύτερος. Ένα γύρο πριν από το τέλος ο M. Marquez προς στιγμήν ανέβηκε ξανά δεύτερος, όμως η πείρα του «Vale» έβαλε τα πράγματα στη θέση τους και ο αναβάτης της Yamaha κράτησε το δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Η κατάταξη στο Grand Prix του Qatar

Αναβάτης Μοτοσικλέτα Χρόνος

1 Jorge Lorenzo Yamaha 42’39.802
2 Valentino Rossi Yamaha 5.990
3 Marc Marquez Honda 6.201
4 Dani Pedrosa Honda 9.473
5 Carl Crutchlow Yamaha 18.764
6 Alvaro Bautista Honda 22.148
7 Andrea Dovisiozo Ducati 24.355
8 Nicky Hayden Ducati 24.920
9 Andrea Iannone Ducati 37.124
10 Ben Spies Ducati 44.908
11 Aleix Espargaro ART 49.809
12 Randy de Puniet ART 56.495
13 Hector Barbera FTR +1’09.599
14 Yonny Hernandez ART +1’10.742
15 Hiroshi Aoyama FTR +1’13.600
16 Claudio Corti FTR Kawasaki +1’29.444
17 Michael Laverty PBM +1’34.341
18 Lukas Pesek Ioda-Suter +1’34.683

auto.in.gr