Μπορεί η πρεμιέρα της κορυφαίας έκδοσης της 911 να έχει προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και την έκθεση της Φρανκφούρτης, ωστόσο ήδη, κυκλοφορεί “ανάμεσά μας” και μάλιστα ακάλυπτη, σύμφωνα με το αλάνθαστο τεκμήριο του φωτογραφικού φακού.

Με μια προσεκτική παρατήρηση διαπιστώνει κανείς ότι η 911 Turbo υιοθετεί κάποια στοιχεία από την GT3 έκδοση, όπως τα LED φωτιστικά σώματα και οι εξωτερικοί καθρέφτες ενώ, διαθέτει και μεγαλύτερο splitter στο μπροστινό τμήμα. Την GT3 θυμίζουν και οι κίτρινες δαγκάνες των κεραμικών δισκόφρενων πίσω από τους τροχούς με τις νέες ζάντες.

Εξάλλου, από την GT3 αναμένεται να προέλθουν το σύστημα διεύθυνσης αλλά και το κιβώτιο PDK των επτά σχέσεων το οποίο θα είναι και η μοναδική επιλογή για την Turbo και Turbo S.

Ένα στοιχείο που δεν χρειάζεται και πολύ παρατήρηση για να το διαπιστώσει κανείς είναι οι σαφώς μεγαλύτεροι θόλοι της Turbo, αλλά και οι εισαγωγές αέρα στα πλευρικά τμήματα, λίγο πριν τους πίσω τροχούς.

Νέος είναι επίσης και ο πίσω προφυλακτήρας ο οποίος υιοθετεί ξεχωρίζει μια αεροτομή η οποία αναμένεται να είναι ενεργή, αλλάζοντας γωνία στις υψηλές ταχύτητες, ενισχύοντας, έτσι τη ευστάθεια του αυτοκινήτου, στοιχείο που επιβεβαιώνεται και από τον τρόπο κατασκευής της.

Όπως και να έχει σε επίπεδο εξωτερικών διαφορών, αυτό που στην προκειμένη περίπτωση έχει σημασία, είναι εκείνο που βρίσκεται λίγο πίσω από τον πίσω άξονα. Εκεί αναμένεται να βρεθεί ο συνήθης ύποπτος επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 3,8 λίτρων.

Η ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 530 ίππους για την «απλή» Turbo και τους 550 ίππους για την Turbo S και θα μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς και… στην άσφαλτο μέσω του επτατάχυτου PDK κιβωτίου και τη συνδρομή του συστήματος διαχείρισης ροπής της Porsche.

Auto Express