Οι οδηγοί που έχουν επιλέξει ελαστικά τεχνολογίας run-flat για το αυτοκίνητό τους, είναι πιθανότερο να χρειαστεί να τα αντικαταστήσουν μετά από «σκάσιμο» σε σχέση με τα συμβατικά ελαστικά, καταδεικνύει έρευνα της J.D. Power.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σχεδόν το 1/3 των οδηγών που αγόρασαν αυτοκίνητο με ελαστικά run-flat το 2011 και το 2012, χρειάστηκε να αντικαταστήσουν, τουλάχιστον το ένα από τα τέσσερα όταν αυτό τρύπησε.

Αντιθέτως, το ποσοστό των οδηγών που επέλεξαν συμβατικά ελαστικά και χρειάστηκε να αντικαταστήσουν κάποιο από τα ελαστικά, μετά από κάποια «ατυχία», περιορίζεται στο 19%.

Ανεξαρτήτως του βαθμού φθοράς και αντικατάστασης των run-flat σε σχέση με τα υπόλοιπα ελαστικά, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, συνολικά, στους χίλιους οδηγούς που προτίμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με ελαστικά run-flat, δήλωσαν ευχαριστημένοι οι 728, έναντι 739 «ευχαριστημένων», με «απλά» ελαστικά.

Σε ό,τι αφορά το συσχετισμό επιδόσεων-ελαστικών, 665 στους χίλιους οδηγούς δήλωσαν ευχαριστημένοι με τα run-flat τους έναντι 732 ευχαριστημένων οδηγών οι οποίοι προτίμησαν συμβατικά ελαστικά.

Σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους της έρευνας, τα ευρήματα βασίστηκαν στις απαντήσεις που έδωσαν 30.000 οδηγοί οι οποίοι είχαν αγοράσει αυτοκίνητα τη διετία 2011-2012 και οι οποίοι, διατήρησαν τα εργοστασιακά ελαστικά του αυτοκινήτου τους.

auto.in.gr