H Chip Ganassi Racing πέτυχε την πέμπτη νίκη της σε 10 χρόνια συμμετοχών στις 24 ώρες της Daytona με τους Juan Pablo Montoya, Scott Pruett, Memo Rojas και Charlie Kimball. Ο πρώτος μάλιστα ήταν εκείνος που έφερε το αυτοκίνητο πρώτο στη γραμμή του τερματισμού, μετά από μία συναρπαστική μάχη, την τελευταία (από τις 24) ώρα του αγώνα.

Ο Κολομβιανός χρειάστηκε να παλέψει από την τέταρτη θέση για να φέρει την Riley-BMW στην κορυφή, έχοντας στη διάθεσή του λιγότερο από μία ώρα για τον τερματισμό. Αρχικά πέρασε τον AJ. Allmendinger (Riley-Ford) και στη συνέχεια ανέβηκε στη δεύτερη θέση όταν ο Joao Barbosa (Coyote Chevrolet) μπήκε στα pits για ποινή stop&go εξαιτίας μίας σύγκρουσης με αυτοκίνητο της κατηγορίας GT.

Μέσα σε λιγότερο από ένα γύρο ο J. P. Montoya προσπέρασε τον Max Angelelli (Dallara-DP01 Chevrolet), ο οποίος είχε περάσει πρώτος όταν οι άλλοι οδηγοί είχαν μπει στα pits για τον τελευταίο ανεφοδιασμό.

Η συμμετοχή της Chip Ganassi Racing με το Νο1, που πήρε τη νίκη, ήταν και το ταχύτερο αυτοκίνητο του αγώνα, όμως ο συναγωνισμός ήταν τόσο έντονος που η διαφορά από το δεύτερο αυτοκίνητο δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη των 25 δευτερολέπτων.

Με αυτή τη νίκη, ο αρχηγός της ομάδας S. Pruett, ισοφάρισε το ρεκόρ του θρύλου Hurley Haywood, με συνολικά πέντε νίκες στην Daytona.

Ένας ακόμη οδηγός με ιστορία στη διοργάνωση, ο M. Angelelli ο οποίος μοιράστηκε το αυτοκίνητο με τους J. Taylor και R. H. Reay, είδε την καρό σημαία στη δεύτερη θέση με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τους πρώτους. Το Riley-Ford των AJ. Allmendinger, Justin Wilson, Oswaldo Negri Jr., John Pew και Marcos Ambrose τερμάτισε στην τρίτη θέση.

Η Audi φέτος αναστάτωσε την κατηγορία GT «κλέβοντας» το 1-2 από την Porsche. H ομάδα «Alex Job Racing», με τους F. Albuquerque, O. Jarvis, E. Mortara και J. von Moltke τερμάτισε πρώτη (και στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης) ενώ στη δεύτερη θέση ήταν το αυτοκίνητο της APR με οδηγούς τους F. Stippler, A. Baas, M. Basseng και R. Rast

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μετά από 709 γύρους)

1 Pruett/Kimball/Montoya/Rojas (Riley-BMW) 2.00: 37,699”

2 Angelelli/Hunter-Reay/Taylor (Taylor Corvette) + 21,922”

3 Pew/Negri/Wilson/Allmendinger (Shank Riley-Ford) + 55,585”

4 Rockenfeller/Frisselle/Fittipaldi/Barbosa (Corvette DP) + 1γύρος

5 Garcia/Gavin/Taylor/Westbrook (Corvette DP) + 12 γύροι

9 Albuquerque/Jarvis/Mortara/von Moltke (Audi R8 Grand AM) + 31 γύροι

10 Stippler/Baas/Basseng/Rast(Audi R8 Grand AM) + 31 γύροι

auto.in.gr