Η Ιταλίδα που έχει αναλάβει να δώσει την απαραίτητη αίγλη στην επιστροφή της φίρμας σε αμερικανικό έδαφος από το 2014, εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στα πάτρια εδάφη πριν μπει στην τελική ευθεία που θα την οδηγήσει στην παραγωγή της, που, θα ξεκινήσει από την επόμενη χρονιά.

Αν και υπό το «κράτος» ενός διόλου διακριτικού καμουφλάζ, η Alfa Romeo 4C φαίνεται να διατηρεί ανέπαφες τις βασικές γραμμές του concept car μέσω του οποίου πρωτοσυστήθηκε, στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2011.

Οι επιμέρους σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα συνθέσουν την σιλουέτα της θα αποκαλυφθούν σε ένα περίπου μήνα στο Detroit, όπου και θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της.

Από εκεί, αναμένεται, από τα μέσα του 2013, να περάσει στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του ομίλου Fiat στη Modena, και φυσική έδρα των Maserati για να παραχθεί με ρυθμό περίπου 2.500 μονάδων ετησίως και να διατεθεί, εντός του επόμενου έτους, στην Ευρώπη και, λίγο αργότερα, στις ΗΠΑ.

Όσον αφορά τις προδιαγραφές της, είναι γνωστό ότι στην κατασκευή της πλατφόρμας, του πλαισίου και του αμαξώματος της 4C θα αξιοποιηθούν εκτεταμένα, υλικά όπως τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο για τη διατήρηση του βάρους σε όσον το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.

Κάπως έτσι, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, το συνολικό βάρος της μήκους περίπου 4,0 μέτρων 4C, δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 850 κιλά.

Αυτό σε συνδυασμό με έναν, νέο, κεντρικά τοποθετημένο, τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων με ισχύ που θα ξεπερνά τους 200 ίππους, αναμένεται να «εξασφαλίζει στο ιταλικό μοντέλο χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα που να μην ξεπερνά τα 5,0 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά την μέγιστη ταχύτητά της, αναμένεται να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα.

Το μηχανικό της σύνολο αναμένεται να συνδυάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη TCT που διατίθεται σε ορισμένα μοντέλα της Alfa Romeo, ενώ η κίνηση αναμένεται να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

AUTOMEDIA