Αν και η αποκάλυψη του ιαπωνικού μοντέλου δεν αναμένεται πριν το καλοκαίρι του 2013, μια σειρά από εικόνες που διέρρευσαν με κάπως μυστηριώδη τρόπο, φέρονται να αποκαλύπτουν το σχεδιαστικό προσανατολισμό της νέας γενιάς του Mazda 3.

Βέβαια, προς το παρόν, η επίσημη θέση της Mazda δείχνει να διαψεύδει εν μέρει το γεγονός, υποστηρίζοντας ότι ουσιαστικά πρόκειται για μία από τις σχεδιαστικές μελέτες που δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο η νέα γενιά του μοντέλου θα ενσωματώσει και θα ενσωματωθεί στο νέο σχεδιαστικό κώδικα της φίρμας Kodo και όχι για το τελικό προϊόν.

Όπως και έχει, οι συγκεκριμένες εικόνες δείχνουν να αποτελούν μια σαφή ένδειξη για τον τελικό προσανατολισμό της σχεδίασης του νέου Mazda 3, ανεξαρτήτως από το αν κάποια από τα στοιχεία, όντως, τελικά διαφοροποιηθούν.

Στο προκείμενο, μια ματιά στις επιφάνειες του φερόμενου ως νέου Mazda 3, αρκεί για να εντοπίσει κανείς στοιχεία και ομοιότητες από το CX-5, το πιο πρόσφατο Mazda 6 αλλά και το Takeri concept το οποίο προηγήθηκε του ιαπωνικού sedan, όπως μαρτυρούν οι εισαγωγές αέρα και τα LED ημέρας.

Από την εικόνα του Mazda 3 ξεχωρίζουν οι διογκωμένοι θόλοι, οι καθαρές, έντονα ανάγλυφες λεπτομέρειες και η ιδιαίτερη αδρότητα στη σχεδίαση του πίσω τμήματος, όπου καταλήγει η επίσης έντονη, καμπύλη της οροφής. Τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν μια συνολικά πολύ πιο δυναμική και στιβαρή εικόνα του νέου μοντέλου σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία, αν και είναι πολύ νωρίς, σχεδόν δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία της τεχνολογίας SkyActiv με ότι συνεπάγεται αυτή σε επίπεδο μείωσης βάρους αλλά και συστημάτων εξοικονόμησης ενέργειας σε συνδυασμό πάντα με τους ομώνυμης τεχνολογίας κινητήρες.

Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση του αρκετά πιο ευμεγέθους Mazda 6 και της έκδοσης με τον κινητήρα SkyActiv των 2,2 λίτρων, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθράκα περιορίζονται σε 104 γρ./χλμ., στοιχείο που μάλλον δείχνει ότι η αντίστοιχη τιμή του μικρότερου Mazda 3 θα κυμανθεί κάτω από τα 100 γρ./χλμ.

auto.in.gr