Όλα ξεκίνησαν από το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου (για το pit – lane από το Sky Sports F1) Ted Kravitz, ο οποίος αποκάλυψε ότι η βλάβη του KERS και οι κίνδυνοι που προκαλούνται από αυτή οδήγησαν στην εγκατάλειψη του Bruno Senna.

Σύμφωνα με τον T. Kravitz: «Υπήρξε ένα μάλλον ανησυχητικό μήνυμα στην ενδοσυνεννόηση με την ομάδα στο οποίο οι μηχανικοί του είπαν πως υπάρχει πρόβλημα με το KERS και να μην αγγίξει το αυτοκίνητο και να πατήσει στο έδαφος την ίδια στιγμή, λόγω της αγωγιμότητας».

Μάλιστα στη Williams επιβεβαίωσαν μετά τον αγώνα τη σοβαρότητα του προβλήματος, με την αναφορά ότι η ομάδα του Bruno είδε μερικά σημάδια από κάψιμο στην πλάτη του μετά τον αγώνα, τα οποία ανέφερε στο γιατρό της ομάδας, χωρίς να υπάρχει κάτι ανησυχητικό.

Πάντως στο Q & A, προς την ομάδα ο Αρχιμηχανικός της Mark Gillan δήλωσε: «Έχουμε μια καλή ιδέα για το τι προκάλεσε τα εγκαύματα. Εξακολουθούμε τις έρευνες ώστε να βεβαιωθούμε ότι έχουμε καλύψει όλες τις πιθανές αιτίες.»

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Williams έχει πρόβλημα με τη μονάδα του KERS. Μάλιστα ήταν ο Bernie Ecclestone, ο οποίος είχε κατηγορήσει την Williams πως μία μπαταρία της μονάδας είχε προκαλέσει την πυρκαγιά στο pit box της μετά τη νίκη του Pastor Maldonado στη Βαρκελώνη τον Μάιο.

auto.in.gr