Το San Francisco επέλεξε η Lexus για την επίσημη πρεμιέρα της τέταρτης κατά σειρά γενιάς του υπερπολυτελούς LS.

H κορυφαία πρόταση στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας, η οποία μάλιστα μετρά 23 χρόνια ιστορίας, επέστρεψε με δυναμικότερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, τα οποία άλλωστε αποτελούν και την πηγή έμπνευσης για τη νέα έκδοση F SPORT.

Πέρα από τα ελκυστικότερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, το νέο Lexus LS έχει να επιδείξει αυξημένη ακαμψία, καθώς και μία σειρά εφαρμογών που αναβαθμίζουν τη συμπεριφορά του στην άσφαλτο.

Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει η νέα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Adaptive Variable Suspension, το σύστημα που περιορίζει τις μετατοπίσεις του αμαξώματος στο διαμήκη άξονα, τα αναθεωρημένα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, καθώς τα πέντε προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης που σου επιτρέπουν να προσαρμόσεις βασικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στις δεδομένες συνθήκες και προτιμήσεις σου.

Επιπλέον, στην έκδοση F SPORT, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έχει περιοριστεί κατά 10 χιλιοστά, τα μπροστινά δισκόφρενα διαθέτουν εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ ανάλογα με την έκδοση προσφέρεται είτε ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τους πίσω τροχούς (LS 460 F SPORT) είτε ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους (LS 600h F SPORT).

Σε επίπεδο κινητήρων, η έκδοση LS 460 εξοπλίζεται με ένα οκτακύλινδρο μοτέρ 4,6 λίτρων αποδίδοντας 382 ίππους και 493 Nm ροπής.

Αντίστοιχο είναι και το παράδειγμα της έκδοσης LS 600h, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση ο οκτακύλινδρος κινητήρας βενζίνης έχει χωρητικότητα 5,0 λίτρων και συνοδεύεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, συνδυασμός που παράγει 389 ίππους και 520 Nm ροπής.

auto.in.gr